کد خبر: 679508
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر تربیت صحیح فرزندان، گفت: کودکان باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشند.
بهروج

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد صبح امروز به‌مناسبت هفته کودک در دیدار با کودکان و نوجوانان لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به سخن پیامبر(ص)، گفت: کودک و فرزند میوه ازدواج و زینت زندگی انسان است.

وی با اشاره به برنامه های دشمن در راستای منحرف کردن کودکان و نوجوانان، افزود: دشمنان اسلام  در قالب بازی‌های کامپیوتری، اسباب‌بازی‌های شیطانی و لوازم‌التحریر شیطانی به دنبال انحراف کودکان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که کودکان و نوجوانان باید در برابر توطئه‌های دشمن هوشیار باشند، تأکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن به اهداف پلید خویش برسد.

وی با بیان این که سیره ی اهل بیت (ع) بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است، بیان داشت: والدین باید محبت اهل بیت (ع) را در دل فرزند خویش بگنجانند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر تربیت صحیح فرزندان، عنوان داشت: والدین باید با آگاهی دادن و آموختن احکام و دستورات دین به کودک خویش تلاش کنند و قرآن را به کودکان بیاموزند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به فعالیت کانون های پرورش فکری در جامعه، تصریح کرد: این کانون ها بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب،  مسائل مربوط به انقلاب را به کودکان بیاموزند.

وی در ادامه با اشاره به تأکید ائمه اطهار(ع) به احترام و محبت به کودکان، یادآور شد: پیامبراکرم(ص) کودک را گلی از گل‌های بهشت دانسته است و ایشان با کودکان بسیار مهربان بودند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی انتخاب نام نیکو برای کودک را از جمله وظایف والدین نام برد و افزود: والدین باید از آزار و اذیت کودک خویش پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان غزه، موجب شد این رژیم به عنوان حکومت کودک‌کش در جهان شناخته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار