کد خبر: 678421
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
به یادشهیدان
شهیدمحمدرحمانی فرزند:محمدرضا عملیات کربلای 5 محل شهادت: شلمچه تاریخ شهادت: 22/10/65
ازادپور

شهیدان چراغهای همیشه روشن راه انقلاب
 
شهیدگرانقدر

بسمه تعالی

با درود وسلام فراوان به آقا امام زمان ونایب برحقش امام خمینی وتمامی شهدا وامت هیدپرور ایران چه سعادت بزرگی نصیب این نسل ایران شده وچه افتخار است زندگی کردن در این دوره از زمان با رهبری که ما را از سیاهی وظلمت به نورآورد خوشا به حال آن کسانی که از این نعمت به نحو احسن استفاده کردند ومی کنند پس بگذار یک استفاده مهم من بکنم .

این سخن یک مسلمان که در راه خود را شناخته وبا باری از گناه ومسئولیت خون شهیدان لباس مقدس پاسداری را پوشیده هرچندکه لیاقت این را ندارم این انقلاب انقلابی است که با خون جوانان اسلام آبیاری شده ومی شود هرکس که بخواهد بر ضداین انقلاب حرکتی از خود نشان بدهد ومبارزه کند تا وقتی که ملت مسلمان وحدت خود را حفظ کرد وبا رهنمودهای پیامبر گونه امام گوش فرادهند دیر یازود آنان (ضداسلام ها) نابودخواهند شد چرا که خریدار خون شهدا خداوند متعال است که خداوند یاری می کند انقلاب را چرا که چون هر کشوری انقلاب می کرده یا در دامن شرق می رفته یا غرب ولی این انقلاب اسلامی است که با تمامی مستکبرین جهان مبارزه می کند شرق وغرب درصدد شکستن آن هستندوبه لطف خداتمام نقش های آنها نقش برآب شده اگرایمانی به خدادردل ملتمان نبودواگر رهبری پیامبرگونه امام نبوداین نهضت همان اوایل پیروزی نابود می شد.

در حالی که هر چند وقت خبرشهادت یکی از دوستان را می شنوم چگونه آرام بگیرم در حالی که کشوراسلامی مان مورد تجاوز بیگانگان قرار گرفته برای چه در خانه راحت بخوابم.

در حالی که اسیرانمان در زندانهای دژخیمان عراق منظررهایی وپیروزی هستند. در حالی که مستضعفین جهان در زیرشکنجه ها وخفقان قرار دارند. ودر حالی که مردم مسلمان لبنان وافغانستان و.... زیر بمباران های استعمارگران به خاک وخون می غلتند در حالی که کعبه وقدس در اشغال دشمنان اسلام است وکلاً در حالی که تمام مسلمان تحت ستم از ما انتظار یاری دارند برای من بچه مسلمان ننگ است که ساکت بمانم در حالی که کاری برای اسلام می توانم انجام بدهم چرانکنم.

پس براداران بیائیم وظیفه خود را انجام بدهیم تا در فردای قیامت پشیمان وروسیاه نباشیم بلکه سرافراز وخندان با سول خدا ملاقات کنیم .

واما «وصیت»

پدر ومادر عزیزم که زحمت کشیدندمرابزرگ کرده وچنان تربیتم دادیدتا در خط اسلام قراربگیرم کاری که می توانم بکنم تنها دعایی است برای شما واز اینکه خداوند به شما خیر دنیا وآخرت عطا کند وخواسته من از شما این است که برای رضای خدامراببخشیدعذرمرا بپذیرید برای اینکه فکر می کنم فرزند خوبی برای شما نبودم خواهرم وبرادرانم اگرفریادی زدم یا ناحق سخن به شما گفتم ویا امربیجا به شما کردم مرا ببخشید.ودیگر دوستان ورفقا وفامیل ها از شما تمنا دارم حلالم کنید.

اگر مراسمی برایم گرفتید فقط می خواهم ساده باشد. مقدار هزار تومان از حقوقم راکه نگرفتم برای کمک به جبهه دهید. در ضمن یک کارت دست بوس امام سهمم است که نگرفتم بروید از پایگاهی که در بیت حضرت امام قبلاًخدمت می کردم (پایگاه شهیدبهشتی)بگیرید فقط یکی از شماها پدر یا مادرم بروید ملاقات .

به امید روزی که همه مستضعفین برمستکبرین پیروز شده باشند.

یادم نروداگر جنازه ام به دست شما رسید در بهشت زهرا خاک کنیدولی قبل خاک کردن چهل تا از مومنین دعا برای آمرزشم بکند.

پیروز وموفق باشید

16/11/62 محمدرحمانی فرزندمحمدرضا

ومن الله توفیق

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر