کد خبر: 676792
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: عمل به قانون و رعایت مفاد اساسنامه ملاک پیگیری و محور تاسیس خانه مطبوعات استان است.
فاطمه قاسمی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: عمل به قانون و رعایت مفاد اساسنامه ملاک پیگیری و محور تاسیس خانه مطبوعات استان است.

حسین شاکری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: خانه مطبوعات مرجع و کانون پیگیری مطالبات صنفی روزنامه نگاران واهالی رسانه است وتلاش مسوولان ارشاد استان پا گرفتن این نهاد صنفی به منظور ساماندهی و سهولت بخشی به امور خبرنگاران است.

وی توضیح داد: نبود تشکیلات منسجم صنفی روزنامه نگاران در استان مرکزی در سالهای گذشته موجب شده که اهالی رسانه این استان از مرجعی برای پیگیری مسایل آموزشی، تشکیل تعاونی مسکن، امور رفاهی و حمایتهای حقوقی محروم باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات به هیچ وجه سیاسی نیست و سلایق جناحی و جریانهای تندرو در آن محلی از اعراب ندارند و هیات موسس بر مبنای ضوابط قانونی مراحل اجرایی تاسیس این نهاد صنفی را دنبال می کند.

شاکری اظهار کرد: این نهاد صنفی تسلیم فشارهای جانبی نخواهد شد و با نظارت و برنامه های پیش بینی شده بستر برگزاری مجمع عمومی وانتخابات سالم خانه مطبوعات فراهم است.

هیات موسس خانه مطبوعات استان مرکزی با هفت عضو رسمی در استان مرکزی تشکیل شده و اساسنامه این نهاد صنفی را بررسی و برای تصویب در انتخابات مجمع عمومی آماده کرده است.

عضوگیری از اهالی رسانه برای خانه مطبوعات آغاز شده و تا پنجم مهر ماه ادامه دارد و بر اساس تقویم زمانبندی تشکیل مجمع عمومی اول این نهاد صنفی در 24 مهر ماه امسال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار