کد خبر: 675832
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
فرمانده سپاه استان تهران :
بیداری و مقاومتی که در منطقه مدیون رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس می باشد .
محمدرضا عباسی

سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران ، عصر امروز در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان اسلامشهر اظهارداشت : امروز بیداری اسلامی و مقاومتی که در برابر استکبار جهانی در منطقه آغاز شده ، مدیون و حاصل رشادتها و فداکاریهای رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس است .

نصیری افزود : در شرایطی که در سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید ، در 31 شهریور سال 59 دشمنان تا دندان مسلح ، حمله ناجوانمردانه ای را بر علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند ،اما مقاومت و ایستادگی ملت مانع ازدست یابی دشمن به اهداف خود شد .

وی بیان داشت : دلدادگی و حمایت مردم نسبت به رهبری و اسلام و آرمانهای وارزشمند انقلاب اسلامی باعث شد تا دوران دفاع مقدس در حافظه تاریخ به یادگار ثبت و ضبط شود.

نصیری تاکید کرد : مردم ایران اسلامی در به ثمر رسیدن انقلاب نقش و تاثیر بسزایی داشتند و در دوران دفاع مقدس نیز این نقش ملت و حفاظت از آرمانهای نظام بسیار چشمگیر و اثر گذار بود .

وی تصریح کرد : امروز اگر مقاومتی در منطقه شاهد هستید ، تصویری از حماسه دفاع مقدس ملت ایران اسلامی است که در مسیرارزشمند حفظ نظام ، رزمندگان و مردم غیورکشورمان جان خود رابه دست گرفته و ایثار و از خود گذشتگی نشان دادند.

فرمانده سپاه استان تهران اذهان داشت : رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس صحنه ها و حماسه هایی را خلق کردند که ، در طول دوران تاریخ نظیر آنها را فقط در واقعه کربلا و در روز عاشورا می توان دید.

وی با اشاره به ناکامی هایی دشمنان اسلام و انقلاب ایران در حملات نظامی مستقیم ، بیان داشت : دشمن با دنبال کردن سیاست برد - برد در برنامهئ های خود ، درصصد ضربه زدن به اسلام و ایران اسلامی از طریق بکارگیری تروریستهای تکفیری و داعش می باشد .

یادگار دوران دفاع مقدس افزود : امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که برای اینکه به اهداف خود دست یابند، از گروههای تروریستی بوجود آمده در منطقه حمایت و پشتیبانی کنند ، تا با استفاده از نام اسلام به ملتهای مسلمان ضربه بزنند .

وی تاکید کرد : سیاست تفرقه اندازی و ایجا داختلاف بین شیعه و سنی و مسلمانان را به جان هم انداختن از برنامه هایی طراحی شده دشمنان است که با هوشیاری و بیداری ملتهای مسلمان منطقه در حال شکست خوردن و ناکام ماندن است .

قابل ذکر است که همایش اقتدار در شهرستان اسلامشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور گردانهای نمونه بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی ، شهرستان اسلامشهر برگزار و در خاتمه رژه مکانیزه و خودرویی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در سطح شهرستان اسلامشهر به اجرا در آمد .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار