کد خبر: 673690
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
در این تصادف که از شدت بسیار بالایی برخوردار بوده یک زن همراه با فرزند خردسالش و مرد دیگری در خودروی پژو جان خود را از دست داده و راننده به همراه یکی از سرنشینان به شدت مصدوم شدند

بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سنگین و سبک در محور قره‌آقاج به سمت گرمی سه نفر از هموطنان جان باختند.

در این حادثه خونین رانندگی که پیش از ظهر امروز و بر اثر بی‌احتیاطی راننده خودروی سواری پژو و سرعت بیش از حد وی رخ داد در محل حادثه سه نفر جان باخته و دو سرنشین دیگر این خودرو نیز به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
 
در این تصادف که از شدت بسیار بالایی برخوردار بوده یک زن همراه با فرزند خردسالش و مرد دیگری در خودروی پژو جان خود را از دست داده و راننده به همراه یکی از سرنشینان به شدت مصدوم شدند که البته وضعیت راننده نیز وخیم اعلام شده که به بیمارستان گرمی منتقل شده است.
 
پلیس راه با حضور در محل حادثه مشغول بررسی علل و عوامل این حادثه رانندگی است تا در مورد علل و عوامل این تصادف مرگبار اعلام نظر کند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در حادثه تصادف دیگری که در جاده مغان رخ داد بر اثر برخورد پراید با پژو چهار نفر از سرنشینان به شدت مصدوم شده و به مراکز درمانی منتقل شدند که حال یکی از این سرنشینان وخیم گزارش شده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار