کد خبر: 673089
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
ترابيان: فدراسيون ضوابط جديدي در نظر گرفت
سر‌انجام كلاف سر‌در‌گم عقد قرار‌داد با سر‌مربي تيم‌ملي باز شد. به نظر مي‌رسد فدراسيون فوتبال با كار‌لوس كرش به توافق رسيده و او اواسط اين هفته به ايران مي‌آيد تا كارش را دوباره رسماً آغاز كند.
 
پنج‌شنبه وقتي علي كفاشيان از ارسال متن قرار‌داد جديد براي سر‌مربي تيم‌ملي خبر‌داد كمتر كسي باور مي‌كرد كه اين مشكل پيچيده به همين راحتي حل شده باشد اما وقتي خود كرش صحبت كرد آن وقت مشخص شد كه بحث كاملاً جدي است.
 
كرش گفت: من خوشحالم كه در خدمت فوتبال ايران خواهم بود. به مردم قول داده بودم كه بر مي‌گردم و مي‌خواهم موفقيت‌هاي بزرگي را همراه با تيم‌ملي به دست آوريم. آقاي خراطي در تلاش است كه براي سه‌شنبه صبح براي من بليت رزرو كند، الان وقتي است كه همه بايد دست به دست هم دهيم تا تيم ملي به خوبي آماده شود. هدف پيش‌روي ما موفقيت در جام ملت‌هاي آسيا و بعد از آن جام جهاني روسيه است.  عباس ترابيان دبير كميته اقتصادي فدراسيون فوتبال و مسئول مستقيم تنظيم قرار‌داد كرش هم در اين خصوص مي‌گويد: ضوابط جديدي كه مد‌نظر فدراسيون فوتبال بود در اين قرار‌داد به طور كامل ديده شده، حتي ما تا حدودي از شرايط يك قرار‌داد صرفاً بين‌المللي فاصله گرفتيم و خواستيم با محترم شمردن قوانين داخلي كشور‌مان و محدوديت‌هايي كه داريم همه آنها را لحاظ كنيم كه خوشبختانه همين هم شد. 
 
 
حرف‌هاي ترابيان اينقدر ضد و نقيض دارد كه باز هم بتوان با شك و ترديد به آينده نگاه كرد، هر‌چند كرش خود اصرار به آمدن دارد كه البته اين نيز بسيار مشكوك است. چطور مردي كه تا ديروز صحبت از تحقير شدن و حرفه‌اي بودن مي‌كرد حالا پس از اين همه جار و جنجال و حاشيه‌هاي نه چندان حرفه‌اي تصميم به باز‌گشت گرفته است، كرش روز سه‌شنبه به ايران مي‌آيد آن هم با عقد قرار‌دادي كه متن آن هنوز علامت سؤالي است بزرگ براي اهالي فوتبال.  كرش به ايران باز مي‌گردد كه هم خوب است و هم حاشيه‌ساز، خوب از اين جهت كه تيم‌ملي سر و ساماني پيدا مي‌كند و آماده حضور در جام ملت‌ها مي‌شود و حاشيه‌ساز از اين جهت كه از همين امروز منتقدان قديمي مرد پر‌تغالي اين بار با بهانه‌هاي تازه به او مي‌تازند و هر روز يك جنجال نو به پا مي‌كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار