کد خبر: 673085
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
اولين شكست پديده و پيروزي سخت فولاد
هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ بر‌تر فوتبال با ثبت اولين شكست پديده مشهد و شكست استقلال...
هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ بر‌تر فوتبال با ثبت اولين شكست پديده مشهد و شكست استقلال مقابل نفت تهران آغاز شد.
 
عصر پنج‌شنبه دو تيم استقلال و نفت در حالي در ورزشگاه تختي به مصاف هم رفتند كه پيش از آن عنوان مي‌شد منصوريان سر‌مربي نفت به دليل آنچه علاقه دوران كودكي ناميد روي نيمكت تيمش مقابل استقلال نمي‌نشيند اما او روي نيمكت تيمش نشست و هر‌چند در طول بازي بلند نشد و به كنار زمين نيامد اما در نهايت تيم ژنرال را دو بر صفر شكست داد. 
 
 
بازي هنوز درست شكل نگرفته بود و حتي دقيقه شمار به عدد سه هم نرسيده بود كه اشتباه بيك‌زاده و صادقي گل اول را به سود نفت به ثمر رساند. وحيد اميري پاس بيك‌زاده به صادقي را در بين راه ربود و در موقعيتي تك به تك با فروزان آن را تبديل به گل كرد.  در ادامه استقلال خيلي به آب و آتش زد تا شايد موفق شود بازي را به تساوي بكشاند اما دفاع منطقي نفت و تلاش‌هاي خط هافبك اين تيم همه مانع از نتيجه‌گيري استقلال شد، البته خطر‌ناك‌ترين موقعيت استقلال در نيمه اول در دقيقه 45 به دست آمد كه ضربه سر بيك‌زاده به تير دروازه نفت اصابت كرد.  با آغاز نيمه دوم باز هم اين استقلال بود كه براي جبران نتيجه و عقب‌ماندگي تلاش مي‌كرد اما آبي‌ها هر‌چه زدند به در بسته خوردند. بيرانوند دروازه‌بان نفت در يكي از آماده‌ترين روز‌هاي خود حملات تيم قلعه‌نويي را مهار مي‌كرد و درست در اوج حملات استقلال نفت گل دوم را هم به ثمر رساند.
 
 
دقيقه 87 فرار عالي مطهري او را در موقعيت تك به تك با فروزان قرار داد تا ضربه دقيق او تير خلاصي بر پيكر آبي‌ها باشد.  اما در ديگر ديدار عصر پنج‌شنبه سپاهان در مشهد اولين شكست پديده را به اين تيم تحميل كرد. مرزبان كه سخت در تلاش بود تا با بر‌تري مقابل تيم سابق خود بيشتر به صدر جدول نزديك شود در دقيقه 53 اسير حرفه‌اي‌گري زرد‌هاي اصفهان شد كه مربي جديد خود حسين فركي را روي نيمكت نمي‌ديدند. تلاش آنها در ادامه بازي هم نتيجه نداد تا سپاهان با همان تك گل حكم اولين باخت پديده را امضا كند.   در اهواز مدافع عنوان قهرماني كاري سخت برابر گسترش فولاد تبريز داشت. فولاد   با تك گل دقيقه 94 سروش رفيعي از روي نقطه پنالتي به زحمت تيم تار‌تار را شكست داد و با 14 امتياز در رده چهارم جدول رده‌بندي قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار