کد خبر: 673053
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
هفته هشتم ليگ بر‌تر، حاشيه حريف اصلي پرسپوليس
فريدون حسن
هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ بر‌تر عصر امروز با بر‌گزاري سه بازي آغاز مي‌شود.
صرف نظر از بازي حساس نفت تهران و استقلال كه تقابل علي منصوريان و امير قلعه‌نويي است دو ديدار حساس ديگر هم در مشهد و خوز‌ستان بر‌گزار مي‌شود. در مشهد پديده كه طي هفت هفته گذشته نشان داده واقعاً پديده است از سپاهاني‌ پذيرايي مي‌كند كه با استعفاي كرانچار حالا حسين فركي را روي نيمكت خود مي‌بيند. هر‌چند كه نتيجه اين بازي را نبايد به حساب فركي نوشت اما در هر صورت بهترين موقعيت براي پديده به وجود آمده تا سپاهان متحول شده را از سر راه بر دارد ضمن اينكه به طور حتم مرزبان خوب مي‌داند چگونه برابر تيم سابق خود بازي كند. فولاد و گسترش فولاد تبريز هم در اهواز به ديدار هم مي‌روند. مدافع عنوان قهرماني تاكنون صلابت فصل قبل را نداشته و امروز مي خواهد با شكست مهمان تبريزي خود جبران مافات كند.
 
در تهران نفت تهران هر چند مثل فصل پيش نتيجه نگرفته و با 9 امتياز هفتم است اما نشان داده كه هميشه براي تيم‌هاي بزرگ درد‌سر‌ساز است. آنها امروز استقلالي‌ را مقابل خود مي‌بينند كه طي هفت هفته گذشته فوق‌العاده كار كرده و با 18 امتياز صدر‌نشين است.   استقلال خاطره‌ خوبي از دو ديدار فصل قبل برابر نفت ندارد. آنها بازي رفت را مساوي كردند و در بازي بر‌گشت ناباورانه باختند اما شرايط استقلال امروز شرايطي كاملاً متفاوت است. تيم امير قلعه‌نويي مي‌آيد تا نفت را هم مثل بقيه قرباني جاه‌طلبي خود كند.
 
ديدار‌هاي اين هفته عصر جمعه با انجام پنج بازي پايان مي‌يابد. ملوان در بندر انزلي ميز‌بان سايپاست، ذوب‌آهن و پيكان در فولاد شهر به مصاف هم مي‌روند، صبا با صمد مرفاوي باز‌گشته ميز‌بان استقلال خوز‌ستان است و تراكتور‌سازي پر‌روحيه و اميد‌وار در تبريز از راه‌آهن رده دهمي پذيرايي مي‌كند.  اما در آخرين ديدار اين هفته از ساعت 19:45 جمعه پرسپوليس بحران زده در آزادي به مصاف نفت مسجد سليمان مي‌رود. هر‌چند نفت روي كاغذ نمي‌تواند خطري براي سرخ‌ها داشته باشد اما حاشيه‌هايي كه امان پرسپوليس راه بريده اصلي‌ترين حريف آنهاست؛ حريفي كه شايد در قامت نفت مسجد‌سليمان چهار‌مين باخت را به سرخ‌ها تحميل كند. بايد ديد پرسپوليس مدل حميد در‌خشان مي‌تواند رضايت هواداران را جلب كند يا باز هم صداي سكو‌ها بلند مي‌شود. آنچه مسلم است اينكه پرسپوليس تا ساحل آرامش فرسنگ‌ها فاصله دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار