کد خبر: 673051
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
رقابت‌هاي كشتي قهرماني جهان - ازبكستان
فرنگي‌كاران ايران كه بامداد دوشنبه راهي ازبكستان شده بودند پس از ورود به تاشكند اولين تمرينات خود را در اين شهر آغاز كردند. طبق برنامه قرار است امروز دو ملي پوش ما مجتبي كريم فر و هادي عليزاده پورنيا روي باسكول وزن‌كشي بروند. در حال حاضر ملي‌پوشان زير نظر پازاج تمرينات خود را پيگيري مي‌كنند تا با آمادگي كامل در اين مسابقات حاضر شوند. سال گذشته تيم ملي كشتي فرنگي با هدايت چمن‌گلي در مسابقاتي ضعيف عنواني بهتر از چهارمي مسابقات را نتوانست كند و حالا در انديشه اين است كه بتواند از حيثيت خود دفاع كند. طبق برنامه تعيين شده از سوي برگزار كنندگان اين دوره مسابقات از ساعت 10 صبح شروع مي‌شود و تا 14 بعد از ظهر ادامه دارد و در ادامه همان روز، مسابقات از ساعت 18 شروع و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.
 
 
كريم‌فر: در كل در تاشكند از هيچ حريفي ترس ندارم
 
شايد كمتر كسي تصور مي‌كرد كه در وزن 85 كيلوگرم تيم كشتي فرنگي كشورمان، مجتبي كريم‌فر مسافر ازبكستان شود اما در مسابقات انتخابي طالب نعمت پور را كنار گذاشت تا درخششي ديگر براي خود داشته باشد. به هر شكل بايد منتظر ماند و ديد كه مجتبي كريم‌فر در نهايت چه نتيجه‌اي را رقم خواهد زد و آيا همانند طالب نعمت‌پور مي‌تواند پديده اين وزن شده و طلاي وزن پنجم را بار ديگر براي ايران به دست آورد. ملي پوش وزن 85 كيلوگرم كشورمان درباره شرايط خودش در اين دوره از مسابقات مي‌گويد: همه چيز خوب است و من نيز در اين مدت تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتم و با وجود مصدوميت كمي كه داشتم قصد دارم با بهترين كشتي‌ها نتيجه خوبي را براي ايران رقم بزنم.
 
وي با اشاره به حريفان خود در اين دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: يكي از بهترين رقيبانم سامان طهماسبي آذربايجاني است. البته ژان بلنيك اوكرايني كه نفر اول اروپا شده است به همراه هتانمي از فنلاند و ويكتور لورينچ هم از حريفان اصلي ما به شمار مي‌روند.
 
 
من در تورنمنت‌هاي پيش از مسابقات جهاني كشتي‌گيران خوبي را شكست دادم. آلن خوگايف دارنده مدال طلاي بازي‌هاي المپيك 2012 لندن و دامين يانكوفسكي نفر سوم المپيك لندن در تورنمنت‌هاي قبلي حضور داشتند. در آن مسابقات در مرحله نيمه نهايي موفق شدم جاويد حمزه تائو دارنده مدال برنز پيكارهاي كشتي فرنگي قهرماني سال 2013 جهان را از پيش رو بردارم. در ديدار فينال هم مبارزه را به ملوني نومونوي نايب قهرمان جهان در سال 2009 واگذار كردم، اما در كل در تاشكند از هيچ حريفي ترس ندارم هرچند همه رقيب هستند، اما من نيز وظيفه سنگيني دارم و كم نخواهم گذاشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار