کد خبر: 673049
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
مرحله دوم رقابت‌هاي قهرماني جهان- لهستان
تيم‌ملي واليبال ايران در مرحله دوم رقابت‌هاي قهرماني جهان – ۲۰۱۴ لهستان فردا به مصاف آرژانتين مي‌رود...
تيم‌ملي واليبال ايران در مرحله دوم رقابت‌هاي قهرماني جهان – ۲۰۱۴ لهستان فردا به مصاف آرژانتين مي‌رود؛ تيمي كه با سرمربيگري ولاسكو حساسيت خاصي به اين بازي داده است. بدون شك رويارويي ايران و آرژانتين، ديداري خاص براي واليبال ايران خواهد بود. خوليو ولاسكو به عنوان محبوب‌ترين مربي خارجي ورزش ايران، هدايت تيم كشورش (آرژانتين) را بر عهده دارد و بايد ديد در مصاف با شاگردان سابق خود، چه برنامه‌اي دارد.
 
 
از ياد نبريم كه ولاسكو، از بازيكنان سطح بالايي در تيم خود سود نمي‌برد و تيم آرژانتين به لحاظ فني در سطحي پايين‌تر از تيم ايران قرار دارد. اما با توجه به شناختي كه ولاسكو از واليبال ايران دارد، همه تدابير خود را در اين بازي به كار خواهد گرفت تا با شكست شاگردان سابق خود، شايستگي‌هايش را ثابت كند. زماني كه ولاسكو خواست از ايران برود گفت و گويي انجام داد كه باعث دل‌آزردگي بسياري از ملي پوشان شد، چراكه ولاسكو در آن مصاحبه تمام افتخارات را به نوعي از خودش دانسته و گفته بود اگر من نبودم ايران اين قدر پيشرفت نمي‌كرد. شايد همين موضوع است كه باعث شده تا اين بازي اين قدر از حساسيت بالايي برخوردار شده است. اين بازي در گروه E رأس ساعت 19:10به وقت تهران برگزار خواهد شد.
 
ايران و آرژانتين در حالي به مصاف يكديگر مي‌روند كه هر دو تيم در مرحله نخست به راحتي صعود كردند و حالا در انديشه صعود به مراحل بالاتر هستند. به هر حال آنچه مشخص است اينكه ما با توجه به بازي‌هايي كه انجام داديم روي كاغذ برنده بازي خواهيم بود اما شاگردان كواچ بايد حواس‌شان جمع باشد و حريف را دست كم نگيرند وگرنه مثل بازي با فرانسه نتيجه را از دست خواهند داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار