کد خبر: 670264
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
در نشست خبري بازي‌هاي اينچئون مطرح شد
وحيد صابري
سخنگوي فدراسيون كشتي با بيان اينكه هميشه جور مدال‌آوري بر دوش كشتي بوده اما با اين وجود كسي از كشتي حمايت نمي‌كند از مسئولان خواست تا توجه جدي به اين فدراسيون داشته باشند.
 
نشست خبري كشتي قبل از اعزام به رقابت‌هاي اينچئون ديروز صبح در حالي در محل كميته المپيك برگزار شد كه طبق برنامه‌ريزي از قبل تعيين شده مي‌بايست رئيس فدراسيون پاسخگوي خبرنگاران مي‌بود اما رسول خادم نيامد تا دوباره خبرنگاران از اين قضيه گلايه‌مند باشند.
 
 
عليرضا رضايي در آستانه اعزام تيم ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران به مسابقات جهاني و بازي‌هاي آسيايي اينچئون گفت: ملي پوشان با توجه به اردوي‌هايي كه برگزار كرده‌اند در شرايط آمادگي كامل هستند. در حال حاضر ما آخرين تمرينات خود را براي حضور در مسابقات جهاني سپري مي‌كنيم، هر‌چند با معضل كم بودن زمان مسابقات جهاني و بازي‌هاي آسيايي دست به گريبانيم اما هدف‌مان كسب بهترين نتايج در هر دو مسابقه است.
 
 
وي با اشاره به اينكه ما تيم اصلي خود را به مسابقات اينچئون مي‌فرستيم، اظهار داشت:درست است كه مسابقات جهاني براي ما خيلي مهم است اما وزارت ورزش از ما خواسته به خاطر اينكه مدال‌هاي كشتي تاثير زيادي بر رنكينگ ايران در آسيا خواهد داشت، ما بهترين نتيجه ممكن را در مسابقات آسيايي اينچئون بگيريم و براي همين ما هم تيم اصلي خود را به مسابقات آسيايي مي‌فرستيم. هر چند با توجه به زمان بسيار كم ميان اين دو رويداد كار بسيار سختي در اينچئون خواهيم داشت.
 
 
سخنگوي فدراسيون كشتي در پاسخ به سؤال خبرنگار «جوان» مبني بر اينكه با توجه به انتقادات زيادي كه به احد پازاج سرمربي كشتي فرنگي مي‌شود آيا فدراسيون اولتيماتومي در صورت عدم نتيجه به او داده است گفت: از الان كه زود است بخواهيم قضاوتي داشته باشيم. او چهار ماه است كه در خدمت تيم است. ما بايد نتايج بازي‌هاي جهاني و آسيايي را مورد ارزيابي قرار مي‌دهيم . مطمئناً در صورت عدم نتيجه مناسب، تصميم ديگري اتخاد خواهد شد.
 
 
سخنگوي فدراسيون كشتي درباره اينكه با توجه به فاصله نزديك ميان بازي‌هاي آسيايي و مسابقات جهاني، آيا فدراسيون نگراني بابت آسيب ديدگي‌ كشتي‌گيران ندارد، گفت: اين مسئله اصلي‌ترين دغدغه‌ كادر فني در تيم ملي آزاد و فرنگي است. كار بسيار مشكلي را پيش‌رو داريم. البته برنامه‌ريزي خوبي در اين باره صورت گرفته و قرار است كساني كه در هر دو مسابقه به روي تشك بروند بلافاصله پس از مسابقات جهاني از فرودگاه به اردو بيايند و بعد از دو، سه جلسه تمرين سبك ريكاوري خود را آغاز كنند. 
 
 
رضايي مهم‌ترين مشكلات فدراسيون كشتي را بدهي‌هاي مالي برشمرد و اظهار داشت: متأسفانه ما از مديريت قبل بدهي چند ميلياردي داريم كه هر روز به آن اضافه مي‌شود. اين در حالي است كه مسابقات مهمي را در پيش داريم و انتظارات هم از تيم بالاست اما رسيدگي به كشتي بسيار ناچيز است و ما به لحاظ بودجه و مشكلات مالي در مضيقه هستيم. 
 
 
وي در پاسخ به اين سؤال كه چرا فدراسيون با وجود اين همه بدهي هنوز نتوانسته با اسپانسري توافق كند، گفت: خيلي مسائل وجود دارد كه ما هنوز نتوانسته‌ايم قرارداد امضا كنيم. البته اسپانسرهاي زيادي خواستند كه با ما كار كنند، اما هر كدام به دلايلي كنار مي‌كشند، دلايلي كه من نمي‌خواهم به آنها اشاره كنم. فقط اين را بگويم كه ما از خانواده كشتي انتظاري بيشتر از اينها را داريم نه اينكه چوب لاي چرخ بگذارند. كشتي در حال حاضر بيش از 10 ميليارد بدهي دارد كه اين به خاطر شركت در مسابقات مختلف هر روز بيشتر مي‌شود. به طور ميانگين براي هر كشتي‌گير در اردوهاي تيم ملي هر روز حداقل 100 هزار تومان هزينه مي‌شود.
 
 
 
مدير تيم‌هاي ملي كشتي آزاد درباره پيش‌بيني خود از نحوه نتيجه‌گيري تيم ملي كشتي در مسابقات جهاني و بازي‌هاي آسيايي گفت: پيش‌بيني خيلي سخت است، چراكه ما به دليل اهميت بازي‌هاي آسيايي چرخش‌مان به سمت اين بازي‌ها رفته است. همانطور كه گفتم در مسابقات جهاني تيم صد درصد خود را اعزام نمي‌كنيم و تيم اول را به بازي‌هاي آسيايي مي‌فرستيم. آسيايي‌ها هم با برنامه‌ريزي و با هدف كسب مدال به اينچئون مي‌آيند و مطمئناً جنگ سختي هم در آزاد و فرنگي در بازي‌هاي آسيايي خواهيم داشت.
 
 
  زارع‌پور : پيگير اعزام نيما عالميان به اينچئون هستيم
 
رئيس فدراسيون تنيس روي ميز مي‌گويد از مسئولان كميته ملي المپيك مي‌خواهد با اعزام نيما عالميان به بازي‌هاي آسيايي موافقت كنند.  محمد زارع‌پور در نشست خبري خود در كميته ملي المپيك گفت: تيم پينگ‌پنگ ايران تاكنون دو مدال برنز در مسابقه‌هاي آسيايي كسب كرده و ما برنامه‌ريزي انجام داديم تا در اينچئون عملكرد خوبي داشته باشيم و بتوانيم نگاه مسئولان را به اين رشته تغيير دهيم. ما در مسابقه‌هاي آسيايي 2013 در انفرادي پيش‌بيني يك برنز داشتيم و در تيمي هم پنجمي را نشانه گرفته بوديم كه متأسفانه به آن نرسيديم. با اين حال مي‌خواهيم پس از بازي‌هاي آسيايي ورزشكارانمان را راهي اروپا كنيم تا با كيفيت بهتري در مسابقه‌ها حضور يابند. 
 
 
وي درباره پيش‌بيني خود از نحوه نتيجه‌گيري نفرات اعزامي به بازي‌هاي آسيايي اينچئون گفت: بر اساس برنامه‌ريزي كه داشتيم، در بازي‌هاي آسيايي 2014 در بخش تيمي رتبه پنجم تا هشتم را نشانه گرفته بوديم اما تجربه نشان داده اگر نتوانيم يك نفر ديگر به اينچئون بفرستيم تا در بازي‌هاي تيمي نيز شركت كنيم نفرات‌مان در انفرادي نيز زود حذف مي‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار