کد خبر: 664140
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
امام جمعه کرمانشاه:
نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی سال‌ها با ناامن کردن دنیا زندگی کرده و درواقع حیات رژیم صهیونیستی وابسته به تداوم ناامنی دردنیاست.
محمد حسن عامری فر

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی سال‌ها با ناامن کردن دنیا زندگی کرده و درواقع حیات رژیم صهیونیستی وابسته به تداوم ناامنی دردنیاست.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما با اشاره به جنایات مستمر این رژیم در همه دنیا و از جمله فلسطین و غزه، افزود: سلب آسایش ملت ها توسط صهیونیست ها ریشه در ویژگی غاصب بودن آنها دارد و امروز دست آنها به خون هزاران کودک بی گناه و زنان بی دفاع آلوده است، از این رو حمایت کامل از فلسطینیان بر همه مسلمانان واجب کفایی است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) از50 سال پیش خطر اسرائیل را یاد‌آوری کردند و در سخنرانی‌های خود در مدرسه فیضیه که منجر به قیام 15 خرداد شد پرده از ارتباط میان شاه و اسرائیل برداشتند و این بینش عمیق امام (ره) به علت برخورداری ایشان از سیاست و مشی الهی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اسرائیل یکی از دغدغه‌های اصلی امام خمینی (ره) بود که از آن به عنوان غده‌ای سرطانی یاد کردند و امروزه این رژیم جعلی از غده‌ای سرطانی نیز فراتر رفته است که گلوله باران‌های مردم مظلوم غزه، حرکت های القاعده، جنایات داعش و ده ها جنایت دیگر همگی نشات گرفته و با حمایت رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

آیت‌الله علما با تاکید بر لزوم دفاع همه مسلمانان از مردم غزه، ادامه داد: اسرائیل 63 سال است بدون هویت زیسته است و سال‌ها با ناامن کردن دنیا زندگی کرده است اما ملت های مسلمان و دولت های مسلمان وظیفه دارند از مظلومان تحت ستم این رژیم حمایت کنند.

وی تاکید کرد: امروز به عینه شاهد ادعاهای دروغین دولت های غربی و مدافعان حقوق بشر هستیم که حتی از اعتراض مردم در نقاط مختلف جهان علیه جنایات صهیونیست ها جلوگیری می شود اما تهدید و ارعاب مردم در این کشورها راه به جایی نخواهد برد و مردم دنیا علیه اسرائیل و آمریکا بیدار و هوشیار شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: ملت بزرگ ایران همپای مردم غزه و فلسطین بر آرمان های قبله اول مسلمین ایستاده و از آنها حمایت می کند و بدانند خدا همیشه یار و یاور محرومان و مظلومان است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر