کد خبر: 664107
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰
با تلاش مامورین آتش نشانی
شعله های مهیب آتش کارخانه تولید آسفالت در جاده شور آباد مهار شد .
محمدرضا عباسی

به گزارش روابط عمومی  سازمان آتش نشانی شهرستان اسلامشهر ، آتش در کارخانه تولید قیر و آسفالت واقع در محور  شور آباد به اتوبان  قتهران- قم ، با تلاشهای 5/2 ساعته آتش نشانان  مهار شد .

 خبر وقوع حریق  سنگین در ساعت  05/6  بامداد  روز سه شنبه  21مردادماه جاری  از طریق ایستگاه آتش نشانی حرم مطهر   به مرکز آتش نشانی اسلامشهر  اعلام و درخواست کمک شد که بلافاصله  نیروهای 3 ایستگاه  مرکز و 1و2 اسلامشهر به محل اعزام شدند .

نیروهای جان برکف آتش نشان  به محض رسیدن به محل اقدام به مهار آتش  از جبهه های مختلف کرده و در نهایت  پس از 5/2 ساعت  تلاش  ، مامورین شعله های مهیب آتش را  مهار نمودند .

در این آتش سوزی که در محل کارخانه تولید  آسفالت واقع در جاده  شور آباد ( اسلامشهر به اتوبان قم ) بعدابین کانال نواب و اتوبان  دچار حریق شد  ، که نیروهای  ایستگاه حرم بعنوان ایستگاه وارد عمل شدند  که با توجه به حجم  و گستردگی آتش  از ایستگاههای 22و 35 تهران و 3 ایستگاه از اسلامشهر  نیز به یاری اسیتگاه میزبان شتافتند .

خوشبختانه  این حریق  هیچگونه خسارت و تلفات جانی   نداشته و علت وقوع حادثه در دست بررسی  و نظرات کارشناسی مامورین و کارشناسان آتش نشانی   می باشد .

قابل ذکر است که در این عملیات  اطفای حریق  تعداد 20دستگاه خودرو  آب پاش و حمل فوم   از 7 ایستگاه  و قریب به 60 نفر آتنش نشان و نیروی امدادی  وارد عمل شده و حریق را مهار و منطقه را پاکسازی کردند .

نویسنده : محمدرضا عباسی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار