کد خبر: 658861
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
طی حکمی از سوی شهردار اسلامشهر :
طی حکمی از سوی احمد رئیسی شهرداراسلامشهر ، اکبر کریمی بعنوان سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر منصوب و مشغول به کار شد .
محمدرضا عباسی

در ادامه جابجایها  و انتصاب در مجموعه مدیریت شهری  کلانشهر اسلامشهر ،  رئیسی شهردار در جدید ترین حکم خود ، اکبر کریمی یکی از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی  در سطح شهرستان اسلامشهر را بعنوان  مسئول روابط عمومی  منصوب نمود .

کریمی  از نیروهای رسمی طی آموزش و پرورش بوده و  کوله باری از تجربه را در کارنامه فعالیتهای  خود بهمراه         دارد ،وی دانش آموخته  مقطع کارشناسی ارشد  علوم ارتباطات بوده و پیش از این  مسئولیت کانون فرهنگی و تربیتی الغدیر آموزش و پرورش اسلامشهر را برعهده داشته است .

وی در گذشته سردبیری  نشریه ادبی مهرتابان و دبیر ی تحریریه  چند نشریه را برعهده داشته و در حال حاضر نیز بعنوان سردبیر ماهنامه شهردار موفق با این نشریه همکاری می نماید .  

پس از اینکه در  شهریور ماه سال 92 بعداز انتخاب محمد نجاتی بعنوان سرپرست شهرداری تا  زمان تعیین شهردار اسلامشهر از سوی اعضای شورای اسلامی این کلانشهر ،  شهر، اداره روابط عمومی شهرداری  توسط رضا عظیمی   مسئول دفتر شهردار با حفظ سمت اداره می شد که بالاخره بعد از گذشت  قریب به 10 ماه  کش و قوس فرواوان  ، سکان هدایت این اداره در دستان اکبر کریمی جای گرفت .

امید است  که با این انتخاب شهردار  ،تحولی در فعالیتهای شهرداری اسلامشهر و  نحوه همکاری با خبرنگاران و اطلاع رسانی از فعالیتهای  مجموعه مدیریت شهر اسلامشهر  بوجود آید ، چراکه کریمی که از دیرباز دستی بر آتش داشته و  مسائل و مشکلات  فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی  در این شهر را بخوبی  لمس نموده و آز آنها اطلاع کافی دارد .   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار