کد خبر: 656299
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
سردار سپهر:
معاون نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت تفکر انقلاب اسلامی، تفکر مقاومت امروز در حال گسترش است و حزب الله دیگری در سوریه و عراق در حال شکل گیری است.
احسان شکری نیا

معاون نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت تفکر انقلاب اسلامی، تفکر مقاومت امروز در حال گسترش است و حزب الله دیگری در سوریه و عراق در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه به نقل از مهر، سردار سرتیپ محمد حسین سپهر مراسم راز سرخ ویژه گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران وفادارش در مسجد امام حسن(ع) ورامین، افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اگر آمریکا و اسراییل حمله ای را انجام داده و جنگی را مدیریت کرده بودند، منافع آن را برده اند اما پس از انقلاب اسلامی و به برکت خون مطهر شهدا، هر جنگی که آمریکا و اسراییل راه انداخته اند، منافعش به ایران رسیده و اکنون به برکت خون مطهر شهدا، حزب الله نه تنها در لبنان وجود دارد بلکه حزب الله دیگری نیز عراق و سوریه در حال شکل گیری است.

وی افزود: آمریکایی ها مدعی دمکراسی هستند و این فقط ادعاست، مگر نوری مالکی حاصل انتخاب قاطع مردم عراق نیست پس چرا دولتمردان آمریکا و اروپا علیه دولت عراق موضع گیری می کنند و از تروریست ها حمایت های پنهان و آشکار می کنند.

سردار سپهر با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در عصر حاضر و دستاوردهای خون مطهر صدها هزار شهید و جانفشانی هزاران جانباز، اظهار داشت:  اگر کسی ادعا دارد که راه و یاد شهدا را ادامه می دهد باید از دستاوردهای شهدا پاسداری کرده و تنها نصب عکس شهدا تکلیف ما نیست بلکه این تنها قسمتی از وظیفه ماست و اگر کسی اعتقاد به راه شهدا دارد باید از دستاوردها شهدا و اصل انقلاب دفاع کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و 72 تن یار انقلاب افزود: شهید بهشتی به تعبیر امام راحل یک ملت بود و باید توجه داشت که برای استمرار نظام اسلامی خون شخصیت هایی نظیر شهید بهشتی بر زمین ریخته شد و برخی تحلیلگران معتقد بودند با حادثه هفتم تیر و شهادت 72 شخصیت برجسته کشور، سقوط نظام اسلامی قطعی است اما با درایت امام راحل، مردم راه درست و حق را ادامه دادند و به عزت و عظمت کنونی رسیدند.

سردار سپهر در بخش دیگری از سخنانش به وجود مردمسالاری در ایران اشاره کرد و گفت: رییس جمهور آمریکا با این همه ادعا با 25 درصد آرا انتخاب می شود اما به برکت خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی، در این کشور، انتخابات 85 درصدی برگزار و مسئولان با بالاترین رای انتخاب می شوند.

معاون نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درپایان تفکر انقلاب اسلامی را تفکری اصیل، انقلابی و مطابق با اسلام ناب خواند که دنیا چه بخواهد و چه نخواهد در حال گسترش در بین ملت های مختلف مسلمان و غیر مسلمان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر