کد خبر: 656200
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
فرماندار کرمانشاه:
فرماندار شهرستان کرمانشاه بر لزوم جلوگیری از فرصت‌سوزی و حاشیه‌سازی در کرمانشاه تأکید کرد و گفت: همه باید با توجه به عقب‌ماندگی‌های موجود در استان کرمانشاه از فرصت‌سوزی و حاشیه‌سازی ممانعت کنیم

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر در مراسم معارفه خود در شورای اداری شهرستان کرمانشاه، افزود: ترویج روحیه وحدت و برادری در استان کرمانشاه برای امید و نشاط‌آفرینی در بین اقشار مختلف مردم، ضرورت دارد و برای استفاده و به‌کارگیری توان نخبگان، دانشگاهیان و فرهیختگان تمام تجربیات خود را به‌کار خواهم گرفت.

فرماندار کرمانشاه به ایجاد اشتغال و مبارزه با فقر به ‌عنوان مهمترین مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در همین راستا برنامه رونق اقتصادی شهرستان کرمانشاه با تاکیدات جدی استاندار کرمانشاه تدوین شده است.

رنجبر با بیان اینکه 53 درصد از جمعیت استان در شهرستان کرمانشاه ساکن هستند، ادامه داد: 22.5 درصد از وسعت استان به شهرستان کرمانشاه اختصاص دارد و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، به‌دنبال ارتقای جایگاه استان کرمانشاه، اجرای سیاست‌های دولت و خدمت صادقانه به مردم خواهیم بود.

رنجبر که پیش از این سرپرست فرمانداری شهرستان کرمانشاه بود طی هفته جاری با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار کرمانشاه منصوب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر