کد خبر: 653495
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
با حكم استاندار تهران :
منصور ميرزايي بعنوان بخشدار جديد بخش مركزي شهرستان اسلامشهر معرفي گرديد .
محمدرضا عباسي
مراسم تودیع ومعارفه بخشدار مرکزی شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار ، مسئولین ادارات  و اعضای  شوراهای اسلامی  شهر و روستاهای  شهرستان اسلامشهر  برگزار شد .

در این مراسم  امیراله حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر   با ابلاغ حکم   استاندار تهران ، به منصور میرزایی  بعنوان بخشدارجدید بخش  مرکزی این شهرستان  ، از تلاشها و خدمات  سه ساله اسداله  تقی زاده  بخشدار سابق اسلامشهر تجلیل وقدر دانی بعمل آورد .

حقیقی طی سخنانی  اظهارداشت : دولت تدبیر و امید   در طی یکسال گذشته  ، علی رغم همه بی مهری ها و ناملایمتی ها توانست  در جهت ایجاد امید و آرامش  و تنش زدایی  در سیاست های خارجی وبین المللی نظام  و حل مشکلات و مسائل  مربوط به توافقات هستهای  کشور،  اقداماتی را انجام و آرامش را در کشور بوجود آورد .

حقیقی  با قدردانی از  تلاشها و خدمات  بخشدار سابق اسلامشهر  ، بیان داشت :  با تغییر و جابجایی دولت ها  قطعها" تغییراتی در سطوح مدیریتی  و لایه های مختلف کشور در جهت پویایی و تحرک هرچه بیشتر   بدنه دولت بحجود می آیدو نیرهایی که همراه و همفکر و همگام  با دولت باشد ، باقی می مانند و برخی جابجایی ها نیز ناگزیر بوجود  انجام  می شود .

وی  تاکید کرد : در کشور ما همه رهبری و ولایت فقیه را قبول داشته و تابع فرامین ایشان می باشند  ، رهبری متعلق به عمع آحاد جامعه است  و همگان تابع محض  ولایت فقیه هستند ، سخنان رهبری   سرلوحه کارها  می باشد .

اسداله تقی زاده بخشدار سابق اسلامشهر نیز  طی سخنانی  ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای  انجام  شده در مجموعه بخشداری مرکزی اسلامشهر ، در طی سه سال گذشته  ، اظهار داشت :  ما سرباز نظام هستیم ، اگر این تغییرات و جاجایی ها ، وجود نداشت ، این مسئولیتها واین میزو صندلی به ما مسئولین نمی رسید .

وی ضمن قدردانی و برشمردن نام بخشداران سابق این بخش در شهرستان اسلامشهر  بیان داشت : اقدامات صورت گرفته با همکاری و مشارکت  و حمایت مردم ، مسئولین منطقه و پرسنل و همکاران خدوم  دربخشداری و فرمانداری صورت گرفته  ، که اگر  موفقیت و توفیقی   بدست آمده  حاصل تلاشهای همه عزیزان  بوده است .

 قابل ذکر است که  اسداله تقی زاده از نیروهای ارزشی و ولایتی شهرستان اسلامشهر می باشد که در طی مدت 3 سال گذشته  که مسئولیت بخشداری  اسلامشهر را برعهده داشت ،  اقدامات موثر و اثر بخشی را در سطح بخش مرکزی این شهرستان انجام داد که امیداست بخشدار جدید  نیز  با برنامه ریزی مناسب و انجام اقدامات تاثیر گذار تری ،   ادامه دهنده  راه بخشدار سابق باشد .

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عليپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
1
1
با سلام و احترام ، تغييرات مديريتي در هر دولتي امر بديهي است و مديران جديد نيز ضمن بررسي مديريتي هاي قبلي انجام شده ، شگردهاي خويش را نيز رونمايي مي كنند و آقاي ميرزايي نيز طبيعتا ابتكارات خويش را به كار برده و موفق خواهد شد .
تشنه لب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
1
2
من آقای تقی زاده را دورا دور می شناسم کمتر کسی رو می شناسم بتونه مثل اومد کار کن باشه و بسیار مرد با تقوا و کارامد می باشد ان شاء ا... بتونه جایی بهتر و بالاتر از بخشداری اسلامشهر کار کنه که لیاقتش رو داره
به امید خدا
محفوظ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
0
2
تقیزاده لیاقتش خیلی بالاترازبخشداری وفرمانداری بود شک نکنید ایشان ازجوانان لایق وآینده دار این مملکت است وقطعایکی ازوزرای آینده این مملکت خواهد بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار