کد خبر: 652354
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
كارشناس و مفسر فوتبال در گفت‌و گو با «جوان‌آنلاين»
حاج رضايي گفت: پالس‌هايي از محل مسابقه از سوي مربي تيم ملي كشورمان مي‌رسد كه اين پالس‌ها مثبت است. مربي تيم ملي اظهار مي‌كند كه ما آماده‌ايم و براي حريفمان سورپرايز داريم.

حاجي‌رضايي: به ديدار با نيجريه اميد داريمجوان‌آنلاين: امير حاج رضايي، كارشناس و مفسر فوتبال در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» در خصوص ديدار تيم ملي ايران مقابل نيجريه در جام‌جهاني 2014  كه امشب ساعت 11:30 به مصاف يكديگر مي‌روند،‌ اظهار داشت: ما به اين مسابقه اميد بسته‌ايم تا‌ كه كاري انجام دهيم. در رابطه با بازي تيم بوسني و آرژانتين در شب گذشته، بايد گفت بوسني واقعا تيم خوبي بود و آرژانتين را به دردسر انداخت.
 
حاج‌رضايي ادامه داد: تيم بوسني براي اولين بار در مسابقات جام‌جهاني 2014 حضور پيدا كرد و به خوبي مقابل آرژانتين ظاهر شد، از اين رو معتقدم بازي ايران و نيجيريه نيز مي‌تواند براي ما دو بخش داشته باشد؛ بخش خوب ديدار دو تيم اين است كه به هر حال بچه‌ها كاري كنند مثل كاستاريكا. در واقع ديدار كاستاريكا مقابل اروگوئه، كاستاريكا كار غير ممكن را ممكن كرد. اما بخش بد ديدار امشب تيم ملي كشورمان اين است كه خداي ناكرده تيم ملي ما اراده روحي بالايي نداشته باشد تا با اين تيم وارد يك جنگ تمام عيار شويم.
 
وي با تاكيد بر اينكه پيش‌بيني مي‌شود تيم ملي ايران مقابل نيجريه بازي خوبي را به نمايش بگذارد، افزود: پالس‌هاي از محل مسابقه از سوي مربي تيم ملي كشورمان مي‌رسد كه اين پالس‌ها مثبت است. مربي تيم ملي اظهار مي‌كند كه ما آماده‌ايم و براي حريفمان سورپرايز داريم و با حريفمان مي‌جنگيم. اين صحبت‌ها مايه‌ي اميد ماست اما نمي‌توان پيش‌بيني كرد و يك نتيجه عددي ارائه داد، چرا كه اين پيش‌بيني غير ممكن است.
 
اين كارشناس و مفسر فوتبال در خصوص سيستم بازي تيم ملي ايران مقابل نيجريه گفت: بنده معتقدم يك پايه‌ي 1-2-3-4 وجود دارد كه اين سيستم در حمله به سيستم 3-3-4 تبديل مي‌شود؛ يعني دو بال كناري ما به آقاي قوچان نژاد اضافه مي‌شود و در سيستم دفاعي 1-5-4 مي‌شويم، به عبارت ديگر ده نفر دفاع مي‌كنند و يك نفر براي ضد حمله مي‌ماند. اين سيستم تئوري است كه كره جنوبي و قطر به كار برد و موفق بود، اين در حالي است كه تيم‌هاي ايران و نيجريه سطح‌شان بالاتر اين دو تيم است.
 
حاج رضايي اضافه كرد: به هر حال وقتي حريف قوي باشد و تيم مقابل نخواهد حالت دفاعي عمل كند، حريف، تيم را به وضعيت دفاعي مي‌برد و فشار را زياد مي‌كند.
 
وي ادامه داد: در بازي شب گذشته هندوراس و فرانسه، فرانسوي‌ها به حدي به تيم مقابل فشار وارد كردند كه آنها مرتكب پنالتي و در نهايت اخراج شدند و در صحنه پنالتي متحمل خسارت بسياري شدند. هندوراس در تمامي نيمه دوم زير فشار فزاينده بود و اين تفاوت دو تيم را نشان مي‌داد. آنچه كه بنده و ساير دوستان در رسانه‌ها مطرح مي‌كنيم حاصل تجربه و مسائل فني است، اما به هر حال در هنگام بازي اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه بهترين كارشناسان دنيا هم مات و متحير مي‌شوند. با اين وجود ترديدي وجود ندارد كه در بازي امشب سيستم تدافعي استفاده مي‌شود.
 
حاج رضايي در پايان خاطرنشان كرد: آنچه از شواهد و قراين بازيكنان تيم ملي بر مي‌آيد نشان مي‌هد كه در بازي امشب اميد وجود دارد، البته همان‌طور كه عرض كردم اطلاعات ما رسانه‌اي است و آنچه كه مي‌بينيم و مي‌شنويم و بر خروجي سايت‌ها و خبرگزاري‌ها قرار مي‌گيرد نشان دهنده اميد است. اما به طور كل بايد در فضاي فوتبال حضور داشت تا بتوان آن حس را درك كرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نسيبه زمانيان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
0
0
به نظر مي‌رسه تيم ملي بايد خيلي بهتر بازي مي‌كرد تا به بازي آرژانتين اميد بيشتر داشت اما به طور كل خوب و منطقي بازي كردند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
0
0
شیرهای ایرانی بال های عقاب آفریقا را کندند؟؟؟!!!!
این تفسیر فوتباله یا فیلم چندش آور ترسناک؟؟
خوب نویسنده تون فکر کنه بنویسه ضرر نداره!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار