کد خبر: 646299
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه:
در این مراسم سرهنگ پاسدار جهانگیر کریمی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه کرمانشاه منصوب و از زحمات و تلاش های سرهنگ پاسدار سیروس جهانبخشی که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، قدردانی شد.
احسان شکری نیا

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تسلیم نشدن در برابر زور و ظلم دشمنان جزو عقاید و اعتقادات همیشگی ملت ایران بوده و استواری ایرانیان گواهی بر این مدعاست.

به گزارش خبرنگار جوان از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه، اظهار داشت: تسلیم نشدن ایران در مقابل قدرت‌های جهان مهم‌ترین دلیل اختلاف آنان با جمهوری اسلامی ایران است.

وی خشم ابرقدرت‌ها از ملت ایران را به‌دلیل حرکت در مسیر استقلال و آزادی توسط ایرانیان عنوان کرد و بیان داشت: ملت استوار ایران اسلامی با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب هیچ‌گاه سر تسلیم در برابر آنان فرود نیاورده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، ایران را کشوری وابسته و جیره‌خوار غرب تا قبل از پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: با پیروزی انقلاب این رویه تغییر کرد و جمهوری اسلامی ایران زیر بار حرف زور هیچ ابرقدرتی نرفته است.

عظیمی گفت: تسلیم نشدن در برابر زور و ظلم دشمنان جزو عقاید و اعتقادات ملت ایران بوده و استواری ایرانیان گواهی بر این مدعاست و دشمنان نیز درک کرده‌اند که توان کوچک‌ترین زورگویی را در مقابل ایران ندارند.

به گفته وی، دشمنان نظام از اینکه ایران نمی‌خواهد زیر سیطره آنان باشد و استقلال و آزادی را برای خود برگزیده ناراحت بوده و با توجه به اینکه ماهیتشان برای دنیا مشخص شده از این موضوع خشمگین هستند و به همین دلیل دست به هر اقدامی برای تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌زنند.

عظیمی با بیان اینکه دشمنان از همان بدو شکل‌گیری انقلاب با ملت ایران به مخالفت برخاستند، گفت: در این راستا جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند، دورانی‌ که به خواست و اذن الهی حقانیت جمهوری اسلامی به‌دنیا ثابت شد.

وی تاکید کرد: رزمندگان جان برکف در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود اندک بودن تجهیزات و سلاح‌های نظامی در مقایسه با امکانات دشمن حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمنان تا دندان مسلح واگذار نکرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه اعتقادات و باورهای دینی رزمندگان را محور ایستادگی ملت ایران بیان کرد و افزود: نوجوانان با خلوص نیت و بسیجی‌وار وارد عرصه‌های دفاع مقدس شدند و شهادت را حیات ابدی می‌پنداشتند.

عظیمی با قدردانی از تلاش‌های سیروس جهانبخشی فرمانده پیشین ناحیه مقاومت کرمانشاه، بیان داشت: وی فرماندهی لایق و یک پاسدار متعهد بوده و هست و در مدت حضور خویش در این مسند، منشا خدمات بسیاری بود.

وی تصریح کرد: به‌دلیل تلاش‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دلاوری همچون ایشان است که امروز توان دفاعی نیروهای مسلح در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته و همگان ایران را قدرت اول منطقه خاورمیانه می‌پندارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امیدوارم فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه نیز بتواند در مسئولیت جدید موفق باشد و خدمات ارزنده‌ای به نیروهای بسیجی و مردم ارائه دهد.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه نیز در مراسم تودیع خود، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار و شکوفایی قرار دارد و این عظمت به برکت انقلاب حاصل شده است.

سرهنگ پاسدار سیروس جهانبخشی، خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سایر نیروهای مسلح، امنیت بسیار خوبی در آسمان و زمین و مرزهای کشور برقرار کرده است و دشمنان را از هرگونه اقدامی علیه امنیت ملت ایران بازداشته است.

وی یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حرکت در مسیر و خط رهبری و ولایت عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز به آن درجه از اقتدار رسیده‌اند که قادر به ساخت موشک‌های بالستیک شده‌اند و دشمنان را از هر فکر خامی علیه نظام بازداشته‌اند.

وی حضور در جمع نیروهای سپاه و بسیج را برای خود افتخار دانست و گفت: در مدت حدود 32 سال خدمت خود تجارب بسیار ارزشمندی کسب کردم و هرچند امروز به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوم اما همچنان خود را با موظف می‌دانم که در کنار سپاه به نیروهای بسیجی و مردم خدمت کنم.

جهانبخشی با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را در مدت زمان مسئولیت در سپاه ناحیه کرمانشاه برای پیشبرد امور به کار گرفته است، ابراز امیدواری کرد فرمانده جدید بتواند خدمت‌رسان خوبی برای نیروهای بسیجی که از دل خود مردم هستند، باشد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه هیچ مجموعه‌ای موفق نمی‌شود مگر اینکه در آن شاهد اتحاد و همدلی باشیم، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا این همدلی و وحدت هر چه بیشتر میان پرسنل سپاه ناحیه کرمانشاه برقرار شود.

سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: حضور در جمع افراد سپاهی و نیروهای بسیجی افتخار بزرگی برای همه و ازجمله بنده است و انشاء الله دنبال آن هستیم که روحیه بسیجی را به همه شهر و اقشار مختلف جامعه انتقال دهیم.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار جهانگیر کریمی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه کرمانشاه منصوب و از زحمات و تلاش های سرهنگ پاسدار سیروس جهانبخشی که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، قدردانی شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر