کد خبر: 635305
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
حجت الاسلام طائب در مشهد:
عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: با تشکیل سد امنیتی و دفاعی ایران در برابر آمریکا، محال است جنگی نظیر جنگ هشت ساله علیه نظام اسلامی روی دهد.
حسین قره گوزلویی

به گزارش خبرنگار جوان از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب در سلسله جلسات تخصصی مسائل روز کشور که دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در مقتدرترین زمان خود به سر می‌برد، گفت: این اقتدار در تمام عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به وضوح قابل مشاهده است لذا موجب شده تا کشورهای غربی در رفتارهای خود در برابر ایران محتاطانه عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفتها و موفقیت هایی که ایران در طول 35 سال گذشته بدست آورده موجب شده تا بر اقتدار این کشور افزوده شود، گفت: تعداد ترورها از سال 80 تا 92 انگشت شمار بوده و این موضوع نشانگر اقتدار نظام اسلامی و هراس دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه نبرد ایران با آمریکا از زمان تسخیر لانه جاسوسی علنی شد ابراز داشت: بعد از آن آمریکا علیه ایران فضای روانی ایجاد و ایرانیان را وحشی و روانی خطاب کرد.

وی با اشاره به اینکه واقعیت‌های ایران باید توسط رسانه‌ها عنوان شود گفت: آمریکا ترور را علیه ما علنی و تاکنون 17 هزار نفر را از این طریق ترور کرده است.

حجت الاسلام طائب با تاکید بر اینکه محال است آمریکا جنگی نظیر جنگ تحمیلی 8 ساله علیه ایران را شکل دهد، گفت: همه می‌دانند که آمریکا نخواهد توانست ایران را نابود کند زیرا ایران در زمان بی‌چیزی 8 سال دفاع کرد بنابراین جنگ را آموخته و به این راحتی نابود نخواهد شد.

وی ادامه داد: پله بعدی تحریم‌های اقتصادی و در نهایت تحریم‌های فلج کننده و کشنده‌ای بود که آمریکا علیه ایران تصویب کرد و اعلام کردند ایران قطعا در مقابل این تحریم‌ها زانو خواهد زد.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار تصریح کرد: اقدام بعدی آمریکا تهاجم فرهنگی بود که در این زمینه بسیار عالی وارد کار شد و این تهاجم را به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری ادامه داد اما نتیجه این تهاجم چه شد؟ امسال یک میلیون نفر به زیارت کربلا رفتند که 90 درصد آنان را جوانان تشکیل داده بودند این امر نشان می‌دهد آمریکا نتوانسته در تهاجم فرهنگی قوی عمل کند.

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه امروز آمریکا بر روی زمین چیزی ندارد یادآور شد: آمریکا به دنبال گرفتن ایران است زیرا قلب آمریکا در اسرائیل می‌زند و امروز این قلب در دستان ایرانیان است برای همین آمریکا درصدد گرفتن ایران برآمده است.

تنها کشوری که مخالف رژیم صهیونیستی بوده، ایران است

حجت الاسلام طائب با اعلام اینکه تنها کشوری که مخالف رژیم صهیونیستی بوده جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: این رژیم با سه هزار 200 کلاهک هسته‌ای نمی‌تواند علیه ایران بمب‌ استفاده کند زیرا این نظام سیاست بازدارندگی علیه رژیم صهیونیستی را به کار گرفته است.

در زمینه دیپلماسی پیشرفت چشمگیری داشته ایم

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار درباره موقعیت سیاسی کشورمان، گفت: در اوایل انقلاب، دیپلمات‌های ما صندلی خود را بر سر میز مذاکره اشتباه می‌نشستند، به علت اینکه با آداب آن آشنا نبودند، اما امروزه در این زمینه پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: امروز با توجه به تهاجمی که علیه ایران است، بهترین موقعیت فرهنگی را پشت سر می‌گذاریم.

وی درباره قدرت نظامی ایران گفت: امروز موشک‌های بالستیک ایران با تلاش‌های افرادی همچون شهید حسن مقدم (پدر موشکی ایران)، سه برابر صوت سرعت دارند و هدف خود را دنبال می‌کنند تا آن را مورد اصابت قرار دهند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار خاطر نشان کرد: زمانی که رئیس نیروی هوایی روسیه به ایران آمده بود، فرمانده نیروی هوایی سپاه یک پهباد به او هدیه کرد تا او به آمریکایی‌ها از قدرت نظامی ما خبر دهد.

وی در ادامه سخنان خود به بیان جایگاه و اهمیت مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد: امروز برای همه روشن شده که ایشان به دلیل سلامت نفس و علم مستمرشان هر چه می‌گویند، درست است.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار دیگر اقدام خصمانه آمریکا علیه ایران را تحریم‌های اقتصادی دانست و گفت: آخرین تیر ترکش آنها تحریم‌های فلج‌کننده بود و نفت ما را نخریدند. این تحریم‌ها تیغ دو لبه بود که هم بر گردن ما بود و هم بر گردن آمریکایی‌ها، اما آنها فکر می‌کردند این تیغ گردن ما را زودتر خواهد برید.

وی با بیان شکست آمریکا در افغانستان و عراق، به تبیین اوضاع سوریه پرداخت و تصریح کرد: آمریکا می‌خواست دو ماهه دست ایران در منطقه را قطع کند، اما اکنون سه سال می‌گذرد و می‌گویند بگذاریم بشار اسد بماند، اگر او برود معلوم نیست کسی مثل سید حسن نصرالله جای او را نگیرد.

آمریکایی‌ها اهل مذاکره نیستند

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار حرام دانستن ساخت بمب هسته‌ای توسط مقام معظم رهبری را در جهت خنثی‌سازی نقشه‌های آمریکا ارزیابی و خاطرنشان کرد: آمریکا مدعی است که مایل به مذاکره است اما ایران پای میز مذاکره نمی‌نشیند. اکنون نوبت آن رسیده تا مشت آمریکا در این زمینه نیز باز شود تا مردم دنیا بفهمند آنها اهل مذاکره نیستند.

وی افزود: بنابراین آمریکا دیگر نمی‌تواند به دنیا بگوید ایران اهل مذاکره نیست. اما می‌توانستند ادعا کنند که دولت ایران در زمینه مذاکرات کاره‌ای نیست و تصمیم گیرنده اصلی رهبر معظم انقلاب است اما درست در همین زمان مقام معظم رهبری با هوشمندی، «نرمش قهرمانانه» را مطرح کردند تا آمریکا به مذاکره تن دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار