کد خبر: 610911
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی، ارتحال ملکونی روحانی زاهد و عالم وارسته آیت الله سیدحسن طاهری خرم آبادی را تسلیت گفتند.
بهروج
در پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ و دکتر ˈحبیب الله دهمردهˈ که نسخه ای از آن روز شنبه به جوان نمابر شده، آمده است: ارتحال ملکوتی روحانی زاهد، عالم جلیل القدر و فقیه وارسته آیت الله طاهری خرم آبادی نماینده مردم شریف مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری موجی از تالم، تاسف و تاثر را در میهن اسلامی به ویژه در استان ولایتمدار لرستان ایجاد نموده است.

دراین پیام تصریح شده، حضرت آیت الله طاهری خرم آبادی از شخصیت های برجسته دینی و سیاسی کشور و از یاران حقیقی و معتمد امام راحل بودند که از همان آغاز نهضت اسلامی در مبارزه علیه طاغوت پیشقدم و همواره در حمایت از نظام جمهوری اسلامی، آرمان های بلند امام (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

دراین پیام تسلیت تاکید شده، آن عالم مجاهد عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه اسلام و اعتلای حوزه های علمیه و خدمت به فرهنگ دینی کشور و نیز خدمت به مردم شریف و نجیب استان لرستان صرف نمود.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان آمده است، اینجانبان درگذشت ملکوتی این عالم وارسته و زاهد مجاهد را به محضر بقیه الله العظم (عج)، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام ، قاطبه ملت مسلمان ایران و مردم ولایتمدار استان لرستان به ویژه بیت مکرم و معزز ایشان تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه خداوند سبحان، علو درجات آن عالم وارسته را مسئلت نموده و سه روز را در استان عزای عمومی اعلام می کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار