کد خبر: 609706
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: به منظور توسعه بیشتر منطقه تفریحی، گردشگری و تحقیقاتی پارک 14 معصوم (ع) خرم آباد تاکنون 600 هزار اصله درخت در این منطقه کاشته شده است.
صوفیوند

به گزارش جوان ˈحمید خورشیدوندˈ  در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان افزود: تلاش های خوبی برای به ثمر رسیدن این مجموعه تحقیقاتی، تفریحی و گردشگری خرم آباد انجام شده تا به عنوان یک ظرفیت برای استان باشد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح این منطقه از کمیسیون ماده 215 مجوز گرفته شده و اعتبار مورد نیاز نیز تخصیص داده شده است، تصریح کرد: همچنین 40 هکتار از این مجموعه به درختان بلوط استان لرستان اختصاص داده شده است.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت راه آهن، آزاد راه و سدهای در دست ساخت لرستان نیز گفت: این طرح ها از 10 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اجرای آنها زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان فراهم خواهد شد.

خورشیدوند افزود: برای اجرای این طرح ها قرارگاه خاتم الانبیا 120 هزار میلیارد ریال اعتبار اولیه در نظر گرفته و در حال هزینه کردن این اعتبارها است.

وی همچنین در خصوص پروژه های مهر ماندگار در لرستان نیز گفت: این طرح نیز با تلاش جدی مدیریت ارشد لرستان و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار