کد خبر: 522559
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۱
به گزارش خبرنگار «جوان»، سيزدهم اسفند سال گذشته مردي با مراجعه به پايگاه چهارم در شكايتي به كارآگاهان گفت: دو روز پيش در سه راه تهرانپارس دو نفر را به عنوان مسافر سوار موتورم كردم و خواستند آنها را به خيابان پيروزي ببرم.
در بين راه يكي از آنها به بهانه تلفن زدن از موتور پياده شد و چند دقيقه بعد با دو آبميوه برگشت. يكي از آبميوه‌ها را به من و ديگري را به دوستش داد. من هم بعد از اينكه آبميوه را خوردم، سوار موتور شدم و حركت كردم. هنوز مسافت زيادي را طي نكرده بوديم كه چشمانم سنگين شد و ديگر متوجه هيچ چيز نشدم فقط وقتي به هوش آمدم، ديدم دو روز است كه در بيمارستان هستم.
همزمان با تشكيل پرونده، مالباخته ديگري به پايگاه چهارم آمد و شكايت مشابهي مطرح كرد و به كارآگاهان گفت: دو نفر در سه راه افسريه به مقصد فلكه دوم تهرانپارس سوار ماشينم شدند. يكي از آنها به بهانه‌اي از ماشين پياده شد و با سه ليوان شيرموز برگشت و يكي را به من تعارف كرد. هنوز چند دقيقه نگذشته بود كه خوابم برد و ديگر چيزي نفهميدم. وقتي به هوش آمدم، ديدم در بيمارستان هستم و پرايدم هم سرقت شده است.
تحقيقات ادامه داشت تا اينكه بيست و يكم فروردين دو سارق تحت تعقيب در سه راه تهرانپارس از راننده يك موتور خواستند آنها را به سه راه افسريه برساند، غافل از اينكه او يكي از مالباختگاني بود كه در اواخر سال گذشته موتورش را سرقت كرده بودند.
به محض اينكه راننده موتور آنها را شناسايي كرد، با هم درگير شدند. مالباخته به كمك چند نفر از رانندگان مسافركش آنها را دستگير كردند و تحويل مأموران كلانتري گلبرگ دادند.
بدين ترتيب متهمان به همراه پرونده به پايگاه چهارم پليس آگاهي منتقل شدند. سالار - ۲۰ ساله و مهدي - ۲۸‌ساله كه از مجرمان سابقه دار بودند، از سوي مالباختگان مورد شناسايي قرار گرفتند و مجبور شدند به سرقت موتور و پرايد با استفاده از آبميوه مسموم اعتراف كنند.
هر دو متهم كه به مواد مخدر هم اعتياد دارند، در جريان بازجويي‌ها اعتراف كردند: خودروهاي مسروقه را به قيمت يك ميليون تومان و موتورها را نيز به قيمت ۵۰۰ هزار تومان به خريدار اموال مسروقه فروخته‌اند.
سرهنگ كارآگاه رضا مؤذن، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به اعترافات متهمان به ارتكاب سرقت‌هاي مشابه در مناطق تهرانپارس، افسريه و پيروزي و همچنين احتمال وقوع سرقت‌هاي مشابه در ديگر مناطق هر دو متهم با قرار قانوني جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.
وي گفت: مالباختگاني كه به اين شيوه از آنها سرقت شده است مي‌توانند براي شناسايي سارقان و پيگيري شكايت خود به پايگاه چهارم پليس آگاهي مراجعه كنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار