کد خبر: 522557
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
زن جوان وقتي براي طلاق شوهرش اقدام كرد، از سوي وي با آب جوش هدف قرار گرفت و از ناحيه صورت دچار سوختگي شديد شد. وي بعد از طلاق از شوهرش براي انجام عمل زيبايي به يك متخصص جراح پلاستيك مراجعه كرد اما بعد از بازكردن باندهاي صورتش با صحنه هولناكي روبه‌رو شد و اين بار براي شكايت از پزشك خطاكار راهي دادسرا شد.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل زن جواني به دادسراي جرائم پزشكي رفت و از يك پزشك متخصص زيبايي شكايت كرد. وي به قاضي دادسرا گفت: سال قبل بعد از ازدواج با مرد مورد‌علاقه‌ام متوجه شدم او به مصرف مواد مخدر شيشه اعتياد پيدا كرده است. از آنجا كه تحمل زندگي با شوهر معتادم را نداشتم، به دادگاه رفتم و درخواست طلاق دادم. وقتي شوهرم متوجه شد كه من قصد طلاق دارم، با آب جوش صورتم را سوزاند اما من كه از قبل براي جدايي تصميم گرفته بودم، سرانجام موفق شدم از او جدا شوم.
مدتي از اين موضوع گذشت و من به خاطر سوختگي صورتم گوشه‌گير شده بودم و كمتر از خانه بيرون مي‌رفتم. حتي با دوستانم رفت‌و‌آمد نداشتم و اگر هم در بيرون قراري داشتم سعي مي‌كردم به صورتم ماسك بزنم تا مورد تمسخر ديگران قرار نگيرم. سوختگي صورتم مرا به شدت افسرده كرده بود تا اينكه به پيشنهاد يكي از دوستانم تصميم گرفتم به يك جراح پلاستيك مراجعه كنم. از طريق آگهي روزنامه به پزشك متخصص زيبايي مراجعه كردم. او از كارش خيلي تعريف كرد و حتي آلبوم بيمارانش را كه بعد از عمل جراحي زيبا شده بودند به من نشان داد و گفت كه همگي راضي هستند. من با اين اوصاف صورتم را به تيغ جراحي پزشك دادم به اين اميد كه چين و چروك‌هاي سوختگي از بين برود. وي ادامه داد: چند روز بعد از عمل وقتي پانسمان صورتم را باز كردم، خيلي خوشحال بودم اما اين شادماني دوام زيادي نداشت. وقتي چهره‌ام را در آينه ديدم، شوكه شدم. لبم و صورتم كج شده بود و اين درد تازه‌اي بود كه بدان گرفتار شدم. بلافاصله به مطب دكتر جراح رفتم و متوجه شدم به مسافرت رفته است. اوضاع صورتم خيلي بدتر از قبل شده بود به همين خاطر به پزشك حاذقي كه يكي از اقوام معرفي كرد مراجعه كردم. بعد از معاينه، پزشك مربوطه گفت كه دكتر جراح احتمالاً به خاطر كم‌تجربگي پوست صورتم را بيش از حد كشيده و اينگونه صورت و لب‌هايم كج شده است. اكنون من به دادسرا آمده‌ام تا از پزشك معالجم به خاطر سهل‌انگاري در عمل زيبايي و آسيب رساندن به صورتم شكايت كنم. در پايان قاضي پرونده براي روشن شدن حقيقت دستور داد تا پزشك مربوطه را به دادسرا احضار كنند. تحقيقات درباره اين پرونده توسط پليس ادامه دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار