کد خبر: 515220
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵
فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر هواداران در ایران نفری ۲۰ هزار تومان و هواداران خارج‌نشین نفری ۱۰۰ یورو کمک کنند مشکلات ما حل می‌شود.

محمد رویانیان در حاشیه افتتاح دانشکده علمی و کاربردی پرسپولیس در مورد کلنگ‌زنی برای ساخت ورزشگاه اختصاصی این باشگاه، گفت: من اقدام‌های اولیه را انجام می‌دهم و اگر زنده بودم خودم آن را به سامان می‌رسانم وگرنه سایرین باید زحمتش را بکشند. اگر هواداران هر کدام 20 هزار تومان به ما کمک کنند مشکلات ما حل می‌شود. ما 30 میلیون هوادار داریم و اگر 20 میلیون نفر آنها هر کدام فقط 20 هزار تومان به ما بدهند مشکل ما حل می‌شود.

وی ادامه داد: البته از هواداران خارج از کشور می‌خواهیم که هر کدام به ما 100 یورو کمک کنند. هواداران به ما اعتماد کرده‌اند و به زودی از طریق صدا و سیما نحوه کمک به باشگاه اعلام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مسئله وینگادا و اخطار فیفا گفت: در مورد مانوئل ژوزه هم این مسئله را داریم. البته وینگادا آدم بسیار خوبی است و پرسپولیس و کشور ایران را دوست دارد. من با او صحبت کردم ولی باید پولش را بدهیم. پرونده‌ای در فیفا وجود داشت که همکارانم در گذشته مرتکب اشتباهاتی در این زمینه شدند و امیدوارم ختم به خیر شود. یا باید قاچاقی این پول را بدهم یا اینکه دولت کمکم کند تا طلب وینگادا را بپردازم. البته منطق می‌گوید باید دولت کمکم کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار