کد خبر: 513640
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
مهر: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: البته قیمت‌های خودرو در بازار باید روند کاهشی داشته باشد و صحبت رئیس‌جمهور در رابطه با انتقادات مطرح شده به قیمت فعلی انواع خودرو در بازار به‌جا بود.
 
وی تصریح کرد: نقطه نظر رئیس جمهور این بود که خودروسازان باید قیمت تجاری خودروهای تولید خود را متعادل کرده و به تعهدات خود نسبت به دولت پایبند باشند، بنابراین باید در هفته‌های آینده، روند قیمت خودرو کاهشی باشد.
 
 شب گذشته رئیس‌جمهور در مصاحبه خبری خود، به شدت از روند قیمتی خودرو در بازار انتقاد کرد و اعلام کرد که این روند باید اصلاح شود و قیمتها به حالت تعادل بازگردد؛ این در شرایطی است که مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز صبح امروز در پاسخ به سوال مهر اعلام کرد که امروز صبح، دستور ویژه‌ای به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بابت بازنگری در قیمت خودرو صادر کرده است.

مهدی غنضفری وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به صحبت‌های شب گذشته رئیس جمهور در مورد بازار خودرو ، گفته است: صبح امروز به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دستور دادم که بررسی کنند چگونه می توان در قیمت جدید خودروهای تولید داخل تجدیدنظر کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار