کد خبر: 481381
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
جام جم آنلاین: مويد حسيني صدر با بيان اينكه طرح حذف نام‌ها و عناوين مقدس از بنگاه‌هاي اقتصادي و هماهنگ سازي نام بنگاه‌ها با نوع فعاليت آنها در كميسيون اجتماعي مجلس در دست بررسي است، گفت: تلاش مي‌شود تا با پايان بررسي اين طرح در كميسيون مذكور، نيمه دوم شهريور در صحن مجلس بررسي شود.
 
"موسسات مالي و اعتباري زيادي در كشور وجود دارند كه تنها داراي فعاليت اقتصادي صرف هستند و كار اقتصادي و تجاري مي‌كنند، اما نام‌هاي مقدس و ائمه را بر خود نهادند".
 
وي افزود: اين موسسات مالي و اعتباري سودهاي كلان و حتي 35 درصد از مردم مي‌گيرند كه از نرخ نزول و بهره در بازار هم بيشتر است.
 
نماينده خوي اضافه كرد: متأسفانه اين موسسات از نام‌هاي ائمه و مقدسي كه بر روي خود مي‌گذارند، سوء استفاده مي‌كنند چرا كه مردم به خاطر نام مقدس آنها اعتماد مي‌كنند اما آنها سودهاي كلان از مردم دريافت مي‌كنند.
 
حسيني صدر اضافه كرد: اينجانب دو ماه پيش طرح "حذف نام‌ها و عناوين مقدس از بنگاه‌هاي اقتصادي و هماهنگ سازي نام بنگاه‌ها با نوع فعاليت آنها" را در مجلس تهيه كردم و اين طرح در دستور كار كميسيون اجتماعي مجلس قرار گرفت.
 
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: اينجانب در خصوص ارائه طرح مذكور در مجلس و ضرورت نظارت بانك مركزي بر فعاليت‌هاي اين مؤسسات با بهمني رئيس كل بانك مركزي هم صحبت كردم.
 
حسيني صدر تصريح كرد: اين طرح داراي 120 امضا است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار