کد خبر: 474859
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
عارف وارد میدان شد/ تاکید اولیا بر کاندیداتوری معاون اول خاتمی
«فردا»: در حالی که طی هفته های گذشته خبرهای متفاوتی درباره نامزدی عارف در انتخابات ریاست جمهوری منتشر و شنیده شده، علی اکبر اولیا در گفتگویی با روزنامه آرمان تصریح کرده که عارف کاندیدا می شود.

اولیا گفته است: اخیرا ایشان را در مراسمی دیدم و در این باره گفت که ما در قبال آینده کشور، مسئولیت داریم و باید از ظرفیت هایی که در اختیارمان برای اصلاح امور کشور و بهبود شرایط کشور وجود دارد استفاده کنیم. با توجه به این صحبت ها به نظرم ایشان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است.

نماینده پیشین مردم یزد در مجلس مدعی شده که عارف در بین اصول گرایان هم محبوبیت دارد و درباره این ادعای خود توضیح داده است: علاوه بر ویژگی های شخصیتی دکتر عارف، پایبندی به ارزش ها و اصولی که در نزد اصول گرایان هم دارای جایگاه ویژه است، سبب شده تا این شخصیت بزرگوار مورد وفاق و اقبال همه طیف های سیاسی از جمله اصول گرایان قرار گیرد.

گفتنی است پیش از این برخی رسانه ها خبر داده بودند که عارف کارهای مقدماتی برای حضور در انتخابات را شروع کرده و علی اکبر اولیا نیز به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی او انتخاب شده است.
عارف چند روز پیش در مراسمی که در یزد زادگاهش برای بزرگداشت اولیا برگزار شده بود، حضور یافت و سخنرانی کرد. بسیاری این حضور و سخنرانی در زادگاهش را به مثابه کلید زدن رسمی فعالیت های انتخاباتی و حضور رسمی اش در انتخابات دانستند.

به نظر می رسد اعلام کاندیداتوری عارف تلاش طیف معتدل جریان دوم خرداد برای محدود کردن عناصر جریان فتنه و ساختارشکنانی است که این روزها می کوشند با فعال کردن عبدالله نوری به نوعی در عرصه سیاسی کشور عرض اندام کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار