کد خبر: 459063
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۵
علیرضا زاکانی:
علیرضا زاکانی در حاشیه گردهمایی بزرگ اصولگرایان لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره لیست جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات پیش رو اظهار داشت: جبهه متحد روز ۱۷ بهمن ماه سالجاری نتیجه نهایی را اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این لیست اسامی افراد مورد نظر جبهه متحد اصولگرایان در همه حوزه های انتخابیه کشور خواهد آمد، یادآور شد: از طرف دیگر برنامه ریزی کرده ایم که نظر سنجی دیگری نیز در این زمینه انجام شود.

اسامی باقی مانده لیست جبهه متحد ۲۳ بهمن اعلام می شود

زاکانی توضیح داد: چون حرکت ما در مسیر این است که هم صلاحیتهای عمومی و اختصاصی مد نظر قرار گیرد و هم مقبولیت مورد دقت قرار داده شود که این کار از طریق نظرسنجیهای عمومی در سراسر کشور انجام می شود اگر دو اصولگرایی باشند که با یک شرایط خاصی به فاصله نزدیکی از هم قرار داشته باشند به تبع در لیست بعدی ما قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا نظرسنجی دوم دیگری را انجام می دهیم تا تعداد اندکی که بعد از اعلام لیست ۱۷ بهمن ماه باقی می ماند را در روز ۲۳ بهمن ماه اعلام کنیم.

دبیرکل جبهه رهپویان انقلاب اسلامی درباره لیست مورد نظر جبهه متحد اصولگرایان در لرستان نیز به خبرنگار مهر گفت: در این زمینه نیز بررسی هایی انجام شده و همزمان با اعلام لیست نهایی در روز ۱۷ بهمن ماه این افراد نیز مشخص خواهند شد.

زاکانی با بیان اینکه خوشبختانه تعداد اصولگرایان در استان هم زیاد است و هم با اهتمام امر انتخابات را دنبال می کنند، یادآور شد: در همه ادوار یکی از استانهایی که مشارکت مردم آن در انتخابات و اصولگرایی همواره زبانزد بوده استان لرستان است.

وی تصریح کرد: البته خود نامزدها و هواداران آنها مسیری را باید دنبال کنند که ماحصل این مسیر به تخریب همدیگر منجر نشود.

کسانی که دست به تخریب آیت الله مهدوی کنی می زنند به منافع ملی پایبندی ندارند

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان همچنین درباره برخی تخریب های صورت گرفته علیه آیت الله مهدوی کنی عنوان کرد: کسانی که دست به چنین تخریب هایی می زنند نه به منافع ملی و نه به اعتقادات و مبانی دینی پایبندی دارند.

زاکانی با تاکید بر اینکه آیات عظام و بزرگانی چون آیت الله مهدوی کنی، آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی سرمایه های بزرگ ملت مسلمان ایران و نظام هستند، ادامه داد: نباید به هیچ وجه جریانی این جسارت را داشته باشد که این بزرگان را تخریب کند.

جریان انحرافی با اضطرار سازی به دنبال بقای قدرت خود است

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر در مورد حضور جریان انحرافی در انتخابات نیز گفت: جریان انحرافی با پول، قدرت و ثروتی که در اختیار نامزدهای خودش قرار می دهند تلاش می کند از یک طرف با اضطرارسازی در جامعه و از طرف دیگر با امکان و شرایطی که فراهم می کند بقای خود را در قدرت رقم بزند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه جریان انحرافی به شدت دنبال این است که در مجلس یک پایگاه جدی برای خودش فراهم کند، یادآور شد: با این وجود جریان انحرافی طبق بررسی ها با عدم اقبال مردم و بصیرت و آگاهی ملت ایران ناکام خواهند ماند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار