کد خبر: 1224524
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
بازار گوشی‌های هوشمند با تحولاتی مواجه شده است و طبق گزارش‌ها، سیستم‌عامل اندروید در سال ۲۰۲۴ رشدی چشم‌گیر را تجربه خواهد کرد که دو برابر سرعت رشد iOS اپل خواهد بود.

جوان آنلاین: طبق گزارش IDC، سرعت رشد اندروید در سال ۲۰۲۴ دو برابر بیشتر از سیستم‌عامل iOS خواهد بود.

بازار گوشی‌های هوشمند با تحولاتی مواجه شده است و طبق گزارش‌ها، سیستم‌عامل اندروید در سال ۲۰۲۴ رشدی چشم‌گیر را تجربه خواهد کرد که دو برابر سرعت رشد iOS اپل خواهد بود.

آیفون از مدت‌ها قبل در ایالات متحده حضور پرقدرتی داشته و طی سال‌های اخیر در بازار‌های جهانی نیز رشد چشم‌گیری را تجربه کرده؛ درحالی‌که سهم بازار اندروید با وجود تسلط بر بازار جهانی با روندی کاهشی مواجه بوده است.

طبق گزارش IDC، انتظار می‌رود اندروید در سال ۲۰۲۴ بسیار سریع‌تر از iOS رشد کند. نبیلا پوپال، مدیر تحقیقات IDC، در گفتگو با CNN اعلام کرد سرعت رشد اندروید در سال جاری دو برابر سرعت رشد iOS خواهد بود.

فروش گوشی آیفون در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ با کاهش ۱۰ درصدی مواجه شده است و همین موضوع به سامسونگ کمک کرد بار دیگر جایگاه برترین فروشنده‌ی گوشی هوشمند جهان را از غول فناوری کوپرتینویی پس بگیرد.

بازگشت سامسونگ به صدر جدول برترین فروشندگان گوشی هوشمند اتفاق مهمی محسوب می‌شود و می‌تواند به افزایش سرعت رشد اندروید درمقایسه‌با iOS کمک کند.

اپل در ایالات متحده با فشار ناشی از شکایت وزارت دادگستری این کشور دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ شکایتی که به انحصار اپل در بازار موبایل اشاره دارد. وزارت دادگستری در این پرونده، رویه‌های ضدرقابتی اپل در زمینه‌هایی مانند پیام‌رسان و اپ استور را به چالش کشیده است.

برچسب ها: اندروید ، اپل ، سیستم عامل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار