کد خبر: 1224435
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
نیروهای مسلح اردن اعلام کردند که حدود ساعت یک بامداد روز سه شنبه، نیروی هوایی سلطنتی برای جلوگیری از هرگونه نفوذ هوایی و دفاع از آسمان پادشاهی اردن، پروازهای هوایی خود را افزایش داده است.

 جوان آنلاین: خبرگزاری پترا به نقل از سخنگوی رسمی نیروهای مسلح گزارش داد که این اقدام به منزله تایید موضع قاطع اردن مبنی بر اجازه ندادن به استفاده از حریم هوایی اردن توسط هیچ طرفی برای هر هدفی با توجه به نقض حاکمیت اردن است که ممکن است امنیت کشور و شهروندان را تهدید کند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح از شهروندان خواست تا به شایعاتی که ممکن است موجب تشویش اذهان آحاد جامعه شود، گوش ندهند و اطلاعات را از منابع رسمی دریافت کنند.

ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن پیشتر با اشاره به پاسخ احتمالی اشغالگران به حمله بزرگ ایران، گفته بود که اردن با هرگونه موشک اسرائیلی که از حریم هوایی اردن عبور کند، مقابله خواهد کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز روز دوشنبه با تاکید بر روابط دوستانه با اردن، گفت: تماس‌ها بین مقامات ۲ کشور ادامه دارد و رایزنی‌های خوبی در ماه‌های گذشته بین وزرای خارجه ۲ کشور صورت گرفته است.

برچسب ها: اردن ، اسرائیل ، خاورمیانه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار