کد خبر: 1223785
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
کار بزرگ ذوب آهن در تبریز
کمتر کسی تصور می‌کرد که در اوج رقابت سرخابی‌های پایتخت برای تصاحب صدر جدول و در روزی که استقلال به زحمت توانست صدر جدول را در اراک حفظ کند، ذوب آهن اصفهان در تبریز کاری کند کارستان و تمام نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند. 
 فریدون حسن

جوان آنلاین: ذوب آهن که هفته قبل را با حواشی استعفا و بازگشت ربیعی سرمربی خود سپری کرد دیروز در تبریز ۴ بر یک تراکتور اوج گرفته را درهم کوبید تا هم وضعیت خود را سر و سامان دهد و هم تراکتور را در راه رسیدن به بالای جدول متوقف کند. دیروز استقلال صدرنشین که حاشیه امنیت خود را با تساوی خانگی هفته قبل از دست داد، در اراک میهمان آلومینیوم بود. آبی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند، اما در میان هیاهو‌های کنار زمین که توسط نیمکت استقلال رهبری می‌شد تا لحظات آخر نیمه راه به جایی نبردند. جواد نکونام و کادر فنی‌اش در طول نیمه اول با هر تصمیم داور مسابقه سر وصدا راه می‌انداختند و سعی داشتند داور مسابقه را تحت تأثیر قرار دهند. در حالی که تصور می‌شد نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود در لحظات تلف شده بلانکو توپ ارسالی به شش قدم را با ضربه سر روانه دروازه آلومینیوم کرد. گوهری توپ را از درون دروازه بیرون کشید، اما کمک داور مسابقه به نشانه گل به سمت مرکز زمین حرکت کرد و داور هم گل را پذیرفت تا این بار تیم میزبان اعتراض کند؛ اعتراضی که البته به جایی نرسید تا استقلال یک بر صفر پیروز نیمه اول باشد. 
در نیمه دوم آلومینیوم برای جبران گل خورده جلو کشید و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای هم روی دروازه حسینی خلق کرد. جالب اینکه استقلال از اواسط این نیمه کاملاً عقب کشید و به میزبان این فرصت را داد تا بیشتر جلو بیاید، اما حملات چشم بسته و احساسی بازیکنان اراکی راه به جایی نبرد تا استقلال با همان تک گل نیمه اول پیروز میدان شود و صدرنشین لیگ باقی بماند. 
به این ترتیب استقلال با ۵۰ امتیاز هم‌چنان صدرنشین جدول رده بندی باقی و منتظر نتیجه بازی پرسپولیس مقابل ملوان ماند تا در صورت از دست دادن امتیاز از سوی سرخ‌ها بازهم با حاشیه امنیت بیشتر به قهرمانی فکر کند. در آخرین بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل ملوان قرار گرفت و این فرصت را داشت تا تک امتیاز اختلاف خود را با صدر حفظ کند. 
در سایر بازی‌ها شمس آذر قزوین یک بر صفر فولاد خوزستان را شکست داد. سپاهان در ادامه روند ناکامی‌ها و نتایج ضعیف خود در اصفهان مقابل نساجی بازهم امتیاز از دست داد و با قبول تساوی بدون گل متوقف شد. دیدار مس رفسنجان با پیکان در رفسنجان ۲ - ۲ مساوی شد. هوادار در تهران با یک گل گل گهر را شکست داد و دیدار تیم‌های جنوبی استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان با حساب ۲ بر یک به سود آبی‌های جنوب تمام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار