کد خبر: 1223346
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۰
تمجید کاربران شبکه‌های اجتماعی از برنامه تلویزیونی «محفل»
کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییت‌هایی از برنامه قرآنی محفل که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شد، تقدیر و تشکر کردند.
جوان آنلاین: کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییت‌هایی از برنامه قرآنی محفل که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شد، تقدیر و تشکر کردند. کاربران با سلایق مختلف این برنامه را برنامه‌ای خوش ساخت که موجب گسترش فرهنگ قرآنی و جذب مخاطبان به قرآن خواهد شد، دانستند. آن‌ها از دست‌اندرکاران برنامه محفل تشکر کردند و خواستار تداوم این برنامه شدند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.
 
 حسام‌الدین آشنا:
برنامه محفل نقطه اوجی است در برنامه‌سازی استودیویی برای مخاطبان دین‌باور. ترکیبی از شبکه‌ای سخاوتمند، تهیه‌کننده و کارگردانی کاردان، مجری مسلط و میزبانانی مجرب توانسته روایتی همه‌پسند، ولی خالی از اغراق، از قرائت قرآن و درایت سنت ارائه کند. سعیتان مشکور باد. 
 
 علی مطهری:
برنامه‎ محفل سیما از یک طرف بسیاری از افرادی را که رابطه‌ای با قرآن نداشتند به قرآن علاقه‌مند کرد و از طرف دیگر اتهام کم‌توجه بودن شیعه به قرآن را زدود. اما سریال هفت سر اژد‌ها نه مناسب ماه رمضان بود و نه مناسب نوروز. 
 
 علیرضا وهاب‌زاده:
محفل واقعاً شده محفل معجزات قرآن. لازم نیست مؤمن باشی. حتی لازم نیست مسلمان هم باشی، کافی است به عنوان یک انسان منصف بدون پیش‌فرض نگاه کنی و به این خالق توانا بگویی احسنت! امروز هم رهبری از برنامه‌های قرآنی امسال تمجید کردند. کاش شرکت‌کننده‌های محفل میتونستن یه دیدار اختصاصی داشته باشن. 
 
 حامد عاقل:
درباره برنامه محفل حقیقتاً تو تایم‌لاین کسانی با سلایق مختلف تعریف و تمجید می‌کردند که حقیقتاً انتظار نداشتم. کار که خوب باشه با برکت میشه. مثل خرسندی حضرت آقا از برنامه‌های قرآنی امسال ماه رمضان. خداقوت به عوامل برنامه محفل و همه اونایی که تو بحث کمپین «زندگی با آیه‌ها» تلاش کردند. 
 
 طا‌ها باقری:
کسی باورش نمیشد روزی برنامه‌ای با محوریت قرآن بتونه اونقدر جذابیت داشته باشه و اونقدر طرفدار بین مردم پیدا بکنه. خدا قوت میگم به همه سازندگان این برنامه. البته منتظر باشید روزی تندرو‌ها یک سوتی از این برنامه پیدا و برنامه رو تخریب کنند. ‎#محفل
 
 حسام محمودی:
بعد از سال‌ها یه برنامه قرآنی ساخته شد که رضایت حضرت آقا رو جلب کرده. در سطح کشور‌های اسلامی خیلی بیننده داره. باعث انس با قرآن شده و تو سطح جامعه دغدغه حفظ قرآن رو ایجاد کرده. واقعاً دمتون گرم. امیدوارم این برنامه پر برکت به طور مستمر ادامه داشته باشه. محفل عالی بود. 
 
 حسنین حداد:
برنامه محفل خیلی‌ها را سمت قرآن سوق داد، کار درست فرهنگی که‌ای کاش در دیگر مسائل کشور همین رویه اتخاذ شود، فرمایش امروز رهبری مهر تأییدی بر این کار خوب بود که فرمودند: «رواج قرآن در ماه رمضان امسال خیلی خرسندکننده بود.»
 
 سید رضی:
هر قسمت محفل که پخش میشه با خودم میگم دیگه از این معجزه قرآنی بالاتر نیست، اما قسمت بعدی میاد و تصوراتم رو بهم میزنه. تا الان کمتر قسمتی از برنامه محفل پخش شده که چشمامون پر از اشک نشده باشه، اما این قسمت زهرا دختر نابینا و معلول ذهنی، عصبی حرکتی و لامسه با اجراش بیچاره‌مون کرد... 
 
 کاربری با نام «رها»:
وقتی برنامه‌ای میسازی برای رضای خدا، اینجوری میتونه تو دل‌ها نفوذ کنه و مورد تأیید مردم و رهبری باشه. دم بچه‌های محفل گرم که امسال جبران کم کاری سال‌های گذشته رو کردند. 
 
 کاربری با نام «پوریا»:
با اختلاف، برنامه محفل بهترین برنامه تلویزیون در این ماه مبارک و بهترین برنامه ساخته شده در سال‌های اخیر است. اشک و لبخند و شادی رو در هر لحظه از این برنامه میشه تجربه کرد. خدا به سازندگان این برنامه خیر و برکت دنیا و آخرت رو بده. اجرشون با مهدی موعود (عج).
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عباس شهریاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
0
2
با تشکر و آرزوی توفیق افزون برای کلیه عوامل برنامه بسیار جذاب و پرمحتوای محفل که مخاطبان را به معنای واقعی میخکوب قاب تلویزیون می کرد.بابهترین دعای همیشگی اللهم عجّل لولیک الفرج
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
0
0
برنامه عالی تر از عالی، در برنامه محفل آموزش و ترویج قرآن، شادی ها، اشک ها، لبخندها، شوخی ها و... متعادل هستند و در کنار هم یه برنامه جذاب ایجاد کردن، امیدوارم ادامه پیدا کنه و مراقب انحراف هم باشید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار