کد خبر: 1220596
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی از ماه مبارک رمضان
ماه رمضان از اوقاتی است که دل‌ها در آن رقت پیدا می‌کنند. خداوند این ماه را به‌گونه‌ای قرار داده که دل‌ها در آن رقیق می‌شوند. 
جوان آنلاین: با حلول ماه مبارک رمضان و آغاز ماه طاعت و بندگی خداوند کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییت‌ها و نوشته‌هایی به استقبال از این ماه رفتند و از برکات و خیرات آن نوشتند. برخی از کاربران از حال و هوای ماه مبارک رمضان در زندگی خود گفتند و برخی دیگر با به اشتراک گذاشتن احادیثی از ائمه اطهار (ع) و سخنانی از اولیا بر لزوم بهره‌مندی بیشتر از ایام این ماه گفتند. برخی از کاربران نیز از مظلومیت مردم غزه یاد کردند و دعا کردند به برکت این ماه آزادی قدس هر چه سریع‌تر محقق شود. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 صفحه توییتری «آیت‌الله مصباح یزدی (ره)»:
ماه رمضان از اوقاتی است که دل‌ها در آن رقت پیدا می‌کنند. خداوند این ماه را به‌گونه‌ای قرار داده که دل‌ها در آن رقیق می‌شوند. 
 آیت‌الله سیدمحمد مهدی میرباقری:
بدون تدبیر، استغاثه و التجا نمی‌شود از فضیلت‌ها و فرصت‌های ماه مبارک رمضان برخوردار شد. کسانی که مأموریت‌های بزرگ دارند، اگر بخواهند توفیقات الهی داشته باشند و در این مسیر، انگیزه‌های نفسانی و شیطانی وارد کارشان نشود، حتماً نیاز به برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از این اوقات دارند. 
 حجت‌الاسلام سیدسعید لواسانی:
مرحوم میرزا جواد ملکی تبریزی در عالی‌ترین اقسام روزه‌داران بیان می‌کنند که دسته‌ای فقط برای رسیدن به رضایت خدا سبحان و نزدیکی به او روزه می‌گیرند. نیت خود را خالص کنیم تا در میهمانی خدا تعالی در ماه خدا ماه رمضان به قرب الهی برسیم. 
 محمد پدرام:
آقا رسول‌الله فرمودن تو ماه رمضان خودتون رو از هر گناه و حرامی دور کنید. خیلی قرآن بخونید و حوائج‌تون رو از خدا بخواید. فکر نکنید ماه رمضان هم یه زمانیه مثل روز‌های عادی دیگه! این ماه برای خدا خیلی حرمت داره. (بحار الأنوار، ۹۳، ۳۴۰)
 علی زکریائی:
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم. شیطان در غل و زنجیره. دیگه هر گندی بزنیم ابتکار خودمونه! مراقب باشیم سربلند بیرون بیاییم. الانم تازه اول ماهه. فاز آه و ناله «ای وای رمضان تمام شد و از دست رفت» نداریما! از الان برنامه‌ریزی کنیم برای استفاده حداکثری از این ماه ایشالا.
 سیدمصطفی موسوی:
چقدر این گرسنگی و تشنگی آخر روز قشنگه! اینکه بدونی داری واسه یه هدف بزرگی که لبخند خدا رو هم داره تلاش میکنی حالت رو خوب میکنه. نماز و روزهاتون قبول. 
 مجید شاکری:
ماه رمضان هم رسید. کاش ماه که به آخر برسد آدم‌هاى بهترى شده باشیم. لابد همگى سر سفره افطار، ایران عزیز را دعا مى‌کنیم. ایران عزیز، ایران مظلوم. 
 علی صمدزاده:
هر شام ز ماه رمضان صبح امیدی است | هر روز ازین ماه مبارک شب عیدی است (صائب تبریزی) #رمضان_کریم
 سجاد چهرازی:
سعی کنیم ماه مبارک رمضان کمتر به سراغ فضای مجازی برویم. هم وقت عبادت را می‌گیرد، هم فکر آدمی درگیر بی‌خود می‌شود. 
 سارا پویان:
چقدر مهمونای خدا در ماه رمضان مهربون و دوست داشتنی میشن یعنی در واقع مهمون شبیه مهمان دار میشه و این واقعاً بی‌نظیره.
 محسن پورعرب:
خدایا روزه مرا در این روز مانند روزه‌داران حقیقی که مقبول توست قرار بده. #رمضان
 سهیل اسعد:
خدایا ماه ماهِ توست و بنده بنده تو؛ کاستی‌های بنده‌ات را به الطاف کریمانه رمضانت ببخش. #رمضان_کریم
 احسان شریف:
گرسنگی، تشنگی، آتش، کشتار، ویرانی. الهی به عظمت ماه رمضان مردم غزه از شر صهیونیست‌های غاصب نجات پیدا کنن! نامردیه مردم مظلوم فلسطین رو فراموش کنیم. 
 کاربری با نام «ابراهیم»:
در حالی که یک میلیارد مسلمان وارد ماه رمضان شده‌اند هر روز جلوی چشمشان فجیع‌ترین جنایت‌ها علیه یک ملت مسلمان رقم می‌خورد. 
 محمد امین سلیمی:
دعا و سلام اولین افطار رمضان را تقدیم کنیم به همه کودکان محور مقاومت به ویژه فلسطین عزیز. #دعا_کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار