کد خبر: 1220213
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
گواردیولا و سیتی هنوز فرصت قهرمانی دارند
تساوی لیورپول- سیتی، توپچی‌ها را به آرزویشان رساند. حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ جزیره با تساوی یک – یک به پایان رسید تا آرسنال با ۶۴ امتیاز بار دیگر به صدر جدول برگردد و مدعی اصلی قهرمانی لقب گیرد
اشرف رامین

جوان آنلاین: تساوی لیورپول- سیتی، توپچی‌ها را به آرزویشان رساند. حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ جزیره با تساوی یک – یک به پایان رسید تا آرسنال با ۶۴ امتیاز بار دیگر به صدر جدول برگردد و مدعی اصلی قهرمانی لقب گیرد. با این نتیجه لیورپول رکورد شکست‌ناپذیری‌اش در آنفیلد برابر من‌سیتی را به ۲۱ بازی رساند. قرمز‌های مرسی‌ساید و سیتیزن‌ها هر دو عزم پیروزی داشتند، اما در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند. البته ضربه شدیدی که دوکو در دقیقه ۹۸ به آلیستر زد از نظر بسیاری از جمله یورگن کلوپ پنالتی بود، اما داور مسابقه حتی پس از بررسی صحنه توسط VAR باز هم این نظر را نداشت! 
سرمربی آلمانی لیورپول پس از آخرین رویارویی‌اش با گواردیولا در لیگ، ضمن انتقاد از داوری از خوش‌شانسی تیمش گفت: «موقعیت دیوانه‌کننده‌ای بود. فقط تصور کنید همه چیز آماده است و فقط باید تصمیم درست را گرفت. نمی‌دانم شخصی که مسئول VAR بود، ناهار چه خورده بود که این صحنه را که یک پنالتی واضح و آشکار بود تشخیص نداد! برای تک‌تک افراد روی کره‌زمین این صحنه پنالتی بود، به‌جز داوران. چگونه یک نفر در اتاق VAR می‌نشیند، صحنه را می‌بیند و می‌گوید نه این پنالتی نبود! یک صحنه واضح پنالتی بود و ما می‌توانستیم بازی را با آن ببریم. دوکو به مک‌آلیستر هم ضربه زد. بااین‌حال بازیکنان باکیفیتی در زمین بودند که کیفیت‌شان را در تک‌تک ثانیه‌های بازی ارائه می‌دادند. هواداران از این بازی لذت بردند. ما هم صحنه‌هایی برای لذت بردن داشتیم، اما یکسری اتفاقات را دوست نداشتم و اگر آن‌ها نبودند بیشتر لذت می‌بردم. خوش‌شانس بودیم که ضربه دوکو به تیر برخورد کرد و وارد دروازه نشد. بهترین نتیجه‌گیری این است که در رقابت برای قهرمانی هستیم. آرسنال هم هست و تمام توانش را می‌گذارد. سیتی هم همچنان سیتی است.» پپ گواردیولا پس از سقوط تیمش به رده سوم لیگ تأکید کرد هنوز فرصت برای قهرمانی وجود دارد: «فکر می‌کنم این بازی بود که مشخص می‌کند سیتی و لیورپول برای سال‌ها چه تیم‌هایی بوده‌اند. در آنفیلد اگر می‌خواهید از چیزی دفاع کنید باید بازی کنید، بازی کنید و بازی کنید. ما به حریف پنالتی دادیم و به نظر می‌رسد سونامی برای هر کسی که توپ را در اختیار دارد، رخ می‌دهد. می‌دانم که بازی در آنفیلد چقدر سخت است. در اتحاد هم سخت است، لیورپول هشت سال است که در آنجا پیروز نشده است! ما ثابت می‌کنیم رقبای باور نکردنی هستیم. برد را ترجیح می‌دهم، اما آن‌ها سال‌هاست که کیفیت خود را ثابت کرده‌اند. برای نشان دادن این احترام نیازی به در آغوش گرفتن یکدیگر نداریم. او از باشگاهش دفاع می‌کند، من از باشگاه خودم. تاریخ ما گویای خودش است. هنوز ۱۰ بازی تا پایان فصل داریم و اتفاقات زیادی ممکن است بیفتد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار