کد خبر: 1219024
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. 

جوان آنلاین: اولین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. 
امیر تتلو به دلیل انحراف‌های جنسی، شرط‌بندی و آثار مستهجنی که ارائه کرد، توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند. او بعد از مهاجرت به ترکیه هم توانست با رفتار هنجارشکنانه‌اش اقبال بسیاری از نوجوانان را به سمت خود جلب کند تا اینکه ۱۵ آذرماه در ترکیه دستگیر شد. آن‌گونه که گزارش شده، او به دلیل اختلاف با کنسرت‌گذارش بدهی سنگین مالی به بار آورد برای همین برای رهایی از این بدهی راهی سفارت ایران شد تا به کشور برگردد، اما به دلیل مخدوش بودن پاسپورتش این اتفاق روی نداد تا اینکه پلیس ترکیه او را بازداشت کرد و به ایران تحویل داد. همزمان با دستگیری تتلو، تحقیقات درباره اتهام‌های وی به جریان افتاد؛ اتهام‌هایی از جمله انتشار آثار مستهجن در فضای مجازی، تولید و انتشار کلیپ‌های حاوی صحنه‌های مبتذل در فضای مجازی، دایر کردن سایت‌شرط‌بندی و ترغیب و تهدید افراد برای دستیابی به محتوای مبتذل از جمله اتهام‌های تتلو بود. با کامل‌شدن بررسی‌ها پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب تهران ارجاع شد. 
روز گذشته تتلو از زندان به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران منتقل شد. وقتی قاضی افشاری رسمیت جلسه را اعلام کرد، نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و با قرائت کیفرخواست گفت که متهم سال‌های ۸۶، ۹۲ و ۹۵ دستگیر شده‌بود تا اینکه سال ۹۷ کشور را به مقصد گرجستان ترک و یک سال بعد از آن به ترکیه مهاجرت کرد تا اینکه به دنبال جرائمی که در فضای مجازی رقم زده‌بود، آذرماه امسال از سوی پلیس ترکیه بازداشت و به ایران منتقل شد. 
بعد از اینکه نماینده دادستان از کیفرخواست دفاع کرد، تتلو در جایگاه ایستاد و مقابل قاضی از خود دفاع کرد. قاضی بعد از شنیدن دفاعیات متهم جلسه را برای ادامه رسیدگی به روز دیگری موکول کرد.

برچسب ها: تتلو ، دادگاه ، کیفرخواست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار