کد خبر: 1218094
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان ،گفت: یک واحد آلاینده غیر مجاز ذوب و بازیافت پسماندهای پلاستیکی در شهرک صنعتی بهاریه جمع آوری و تعطیل شد.
محمدرضاعباسی

 محمدعلی جودکی رئیس اداره حفاظت ازمحیط زیست شهرستان بهارستان ، در گفتگویی با خبرنگاران ،اظهارکرد:یک واحد آلاینده فعال و غیر مجاز که اقدام به ذوب و بازیافت پسماندهای پلاستیکی در شهرک صنعتی بهاریه شهرستان بهارستان می کرد، جمع و آوری و تعطیل شد.

وی افزود: در پی دریافت شکایات متعدد واصله از سوی شهروندان در خصوص ایجاد آلودگی هوا از طریق انتشار ذرات معلق و دود ناشی از یک واحد ذوب و بازیافت پسماندهای پلاستیکی، کارشناسان باانجام گشتهای نامحسوس و رصد منطقه این واحد آلاینده غیر مجازرا شناسایی و نسبت به صدور اخطاریه قانونی برای این واحد آلاینده اقدام کردند.

جودکی ، بیان کرد: واحد مذکور به دلیل فعالیت غیرمجاز وعدم استفاده از تجهیزات کنترل آلودگی هوا و سیستم فیلتراسیون هوا پس از دریافت اخطاریه زیست محیطی و با پیگیری های صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره، مسئول واحد خاطی نسبت به جمع آوری پروسه و دستگاههای خط فعالیت اقدام کرد.

وی با بیان اینکه طی اجرای گشت و پایش زیست محیطی با محوریت برخورد با واحدهای آلاینده ی هوا درشهرک های صنعتی قلعه میرو بهاریه این شهرستان انجام شد، اظهار داشت: دو واحد نورد گرم و ریخته گری در شهرک های صنعتی قلعه میر و بهاریه شناسایی شد.

رئیس اداره محافظت از محیط زیست شهرستان بهارستان ، خاطر نشان کرد: متاسفانه علی رغم اعلام موضوع در رسانه ها و تبلیغات به صورت بنر در سطح شهرستان و تاکیدات مسئولان پیرامون پسماندسوزی، سه مورد پسماندسوزی بدون حضور عاملین نیز در سطح شهرک های صنعتی مذکور مشاهده و توسط پرسنل این اداره اطفا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار