کد خبر: 1217569
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا از فعالیت مراکز ستاد ترخیص پلیس راهور در روز نیمه شعبان خبر داد.

جوان آنلاین: سردار حسین رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: طبق تدبیر فرمانده محترم کل انتظامی سردار رادان و همچنین ریاست محترم پلیس راهور فراجا سردار حسینی مقرر شد وسایل نقلیه‌ای که فقط در چهارچوب مقررات پلیسی توقیف فیزیکی شده‌اند و در پارکینگ هستند به مناسبت جشن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت به صورت سریع و آسان ترخیص شوند.

به گزارش برنا، وی در ادامه در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه آیا طرح مذکور شامل مسائل مرتبط با حوزه عفاف و حجاب هم می‌شود یا خیر؟ گفت: بله در حوزه عفاف و حجاب هم هست و شامل خودرو‌هایی می‌شود که تا روز جمعه چهارم اسفند ماه در پارکینگ توقیف شده‌اند.

سردار رمضانی تاکید کرد: خودرو‌هایی که دارای شکایت قضائی و پرونده مفتوح در سیستم قضائی هستند، شامل این طرح نمی‌شوند و باید مراحل قانونی خودشان را سپری کنند.

وی در خصوص فرآیند اقدام به ترخیص وسایل نقلیه توقیفی بیان کرد: هم‌وطنان عزیز و مالکان وسایل نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من در بخش پلیس راهور نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خودشان اقدام یا به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا افزود: دفاتر پلیس ۱۰+ هم امروز فعال هستند و هم فردا نیمه شعبان ما دفاتر منتخبی را در سراسر کشور فعال داریم که هموطنان عزیز می‌توانند لیست دفاتر منتخب را از طریق درگاه اینترنتی epolice.ir ملاحظه و دفاتر فعال را شناسایی و با مراجعه به نزدیک‌ترین آدرس، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سردار رمضانی از فعالیت مراکز ستاد ترخیص پلیس راهور در روز نیمه شعبان خبر داد و خاطرنشان کرد: فردا در روز نیمه شعبان همه همکاران عزیز ما در مراکز ستاد ترخیص پلیس راهور در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۴ بعد از ظهر فعال خواهند بود که بتوانند در حوزه ترخیص وسایل نقلیه به مناسبت این عید بزرگ در خدمت مردم عزیز، مهربان و بزرگ جمهوری اسلامی ایران باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار