کد خبر: 1215122
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه گروهی مجسمه سازی تمدن نوین با حضور سید اکبر اسحقی عضو شورای اسلامی شهر اسلامشهر، محمد نوران سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر  در نگارخانه هنر افتتاح شد.
بهاره عشقی صابر

در این نمایشگاه گروهی ، اسحقی عضو شورای اسلامی شهر اسلامشهر و هیئت همراه از آثار هنری موجود در نمایشگاه بازدید کرد و با هنرمندان و خالقان این آثار گفتگو و از زحمات و تلاش های ایشان در برپایی این نمایشگاه هنری تشکر و قدر دانی نمود.

وی ضمن ابراز خرسندی از آثار ارائه شده در این نمایشگاه، بیان داشت: فعالیت های هنری و اشتغال به کار هنر باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود و در این راستا حمایت خود را از اهالی فرهنگ و هنر اعلام می داریم.

محمد نوران سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر نیزاظهارداشت: برپایی نمایشگاههای فرهنگی و هنری فرصت مناسبی است تا بتوانیم استعدادهای فرهنگی و هنری شهرمان را شناسایی نموده و در جهت شکوفایی آن تلاش بیشتری نمائیم و این مهم می طلبد تا اصحاب فرهنگ و هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را خانه خود بدانند و همکاری و همدلی مضاعفی با این اداره داشته باشند.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه از 26 هنرجو آموزشگاه هنرهای تجسمی آسو به مدیریت علیرضا مولایی می باشد که آثار مجسمه های آن با متریال گل رس و سیم مفتول و با تکنیک مدرن و رئال از طبیعت الهام گرفته شده و در معرض دید عموم و بازدید کنندگان قرار گرفته است.

هنرمندان: علیرضا مولایی، فاطمه سادات قاسمی نژاد، زهرا بابازاده، زینب بابازاده، صدرا حسین پور، نازنین حسین پور، سهیل حسین نیان، کیان حسین زاده، سید امیر عباس، سید امیر محمد و سید محمد طاها صادقی، شیرین ثابتی، سامیار فضل علی، ماهان دین محمدی، یاسین کرمی، طاها کرمی، محمد حسن شیرافکن، آراد حاتمی، دیانا ایمان زاده، فهیمه جولانی، آرین جولانی، ماهان عابدینی، رادمان عابدینی، هانیه محمدی، نازنین میرزا آقا و طاها هدایتی در این نمایشگاه خلق آثار نموده اند.

نمایشگاه فوق به همت انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر از 12 لغایت 17 بهمن ماه از ساعت 8 الی 14 در نگار خانه هنر به نشانی: اسلامشهر، انتهای خیابان شهید نواب صفوی، کوچه شهید رسول مرتضوی برپا و پذیرای عموم علاقمندان و دوستداران هنر بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار