کد خبر: 1215119
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
تحول در حوزه راهداری شهرستان اسلامشهر با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار
فرماندار اسلامشهر گفت: با اجرای ۱۷ طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار بخش عمده مشکلات و کاستی های مربوط به راه‌ها در دو سال گذشته برطرف شده است.
بهاره عشقی صابر

 حسین حبیبی که در مصلی احمد آباد مستوفی و در جمع نمازگزاران سخن می‌گفت، ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: روکش آسفالت، ایمن سازی و تامین روشنایی احمدآباد مستوفی، روکش آسفالت و تعریض جاده حسن آباد خالصه به پل بادامک و تعریض جاده ایرین از جمله طرح های مهم اجرا شده در حوزه راهداری در احمدآباد مستوفی است.

وی همچنین به تشریح اقدامات شاخص دولت مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان اسلامشهر پرداخت و گفت: اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، احداث واحدهای آموزشی جدید، بهسازی و تجهیز مدارس آموزش و پرورش اسلامشهر با ۳۴۳ میلیارد تومان اعتبار، اختصاص ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و آغاز ساخت ۲۶۸۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن از جمله این اقدامات شاخص به شمار می رود.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عدم ثبات در مدیریت شهری مشکلات بسیاری در احمدآباد مستوفی ایجاد کرده گفت: پیگیری طرح هادی احمد آباد مستوفی اصلاح هندسی میدان پیامبر اعظم(ع)، ساخت مخزن آب شرب و احداث پست ۶۳ کیلو وات در این شهر که علیرغم آمادگی آب وفاضلاب و اداره برق به دلیل عدم معرفی زمین از سوی شهرداری هنوز احداث نشدند، از جمله مواردی است که با توجه به بلاتکلیفی مدیریت شهری به سرانجام نرسیده است.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در تعیین تکلیف مدیریت شهری احمد آباد مستوفی ادامه داد: متاسفانه تا امروز شهرداری و شورای شهر احمد آباد مستوفی خدماتی شایسته مردم این شهر ارائه ندادند و می‌بایست از این‌ پس جبران دو سال و نیم عقب ماندگی در خدمات دهی به مردم صورت گیرد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همچنین به تشریح اقدامات انجام شده جهت برگزاری انتخابات در اسلامشهر گفت: علاوه بر لزوم مشارکت پرشور و گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند، توجه به انتخاب افراد اصلح نیز بسیار مهم است چرا که سرنوشت کشور در چهار سال آینده با آرای ما تعیین می شود و امروز مردم عزیز احمدآباد مستوفی بخوبی به اهمیت اینکه در انتخابات به چه کسانی رای دهند واقف شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار