کد خبر: 1213327
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
زن میانسالی که متهم است در جریان درگیری با برادرزاده معتادش وی را به قتل رسانده است به زودی محاکمه می‌شود
 جلال مهرگان

جوان آنلاین:  زن میانسالی که متهم است در جریان درگیری با برادرزاده معتادش وی را به قتل رسانده است به زودی محاکمه می‌شود. 
۱۹ مهرماه سال ۱۴۰۰ بود که کارکنان یکی از بیمارستان‌های تهران پلیس را از مرگ مشکوک دختری جوان باخبر کردند. وقتی مأموران کلانتری وردآورد در محل حاضر شدند، معلوم شد دختر ۳۶ ساله که آثار سوختگی در بدنش معلوم بود، به دلیل شدت جراحت ناشی از اصابت ضربات چاقو جانش را از دست داده است. پس از آن بود که پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل و بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از مأموران پلیس آگاهی در محل حاضر شد. در جریان بررسی‌ها معلوم شد دختر ۳۶ ساله سمانه نام دارد و با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شده است.
 در شاخه دیگری از بررسی‌ها جسد به دستور قاضی به پزشکی قانونی منتقل شد و یکی از همسایه‌ها مورد پرسش قرار گرفت. او گفت: من در خانه‌ام مشغول استراحت بودم که از خانه همسایه فریاد کمک‌خواهی به گوشم رسید. وقتی خودم را رساندم، دیدم که این دختر در حالی که آتش گرفته بود، خودش را از در آپارتمان همسایه بیرون انداخت. همان لحظه چند نفر دیگر از همسایه‌ها رسیدند و آتش را خاموش کردیم. بعد متوجه شدیم او دچار خونریزی هم شده است. بررسی که کردیم، دیدیم دختر جوان با ضربات چاقو هم هدف قرار گرفته است که او را به بیمارستان رساندیم، اما تلاش پزشکان برای نجاتش فایده نداشت و او فوت کرده بود. 
بررسی‌های بعدی پلیس نشان داد سمانه آن روز میهمان خانه عمه‌اش نفیسه بوده است، بنابراین زن میانسال مورد تحقیق قرار گرفت. او در همان تحقیقات اولیه به قتل سمانه اعتراف کرد و در توضیح آن گفت: من قصد کشتن او را نداشتم. سمانه به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشت و رابطه خوبی با خانواده‌اش نداشت. او بیشتر وقتش را به خانه ما می‌آمد و با دخترم صمیمی شده بود. من مانع این ارتباط بودم و ترس این را داشتم که دخترم را آلوده کند. بار‌ها از او خواستم به خانه‌مان نیاید، اما اصلاً توجه نمی‌کرد. زن میانسال در شرح حادثه گفت: روز حادثه سمانه به خانه‌مان آمد. آن روز دخترم خانه نبود و از او خواستم دیگر به خانه‌مان نیاید. به او گفتم: نگران دخترم هستم و نمی‌خواهم به او نزدیک شوی، اما او با بی‌ادبی تمام جوابم را داد که عصبانی شدم و خواستم خانه‌مان را ترک کند، ولی شروع به فحاشی کرد، هر کاری کردم او را از خانه بیرون کنم، مانع شد، برای همین چاقوی آشپزخانه را برداشتم و به او ضربه زدم. بعد مقداری بنزین را که در خانه بود روی او پاشیدم و فندک را کشیدم که حادثه اتفاق افتاد. 
بعد از اعترف‌های متهم بود که او صحنه جرم را بازسازی کرد. با کامل‌شدن تحقیقات بازپرس زن میانسال را به اتهام قتل مجرم شناخت و پرونده بعد از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم به زودی مقابل هیئت قضایی محاکمه می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار