کد خبر: 1227120
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیرو‌های امدادی هلال احمر به حالت آماده باش در آمدند.

جوان آنلاین: هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

به گزارش مهر به نقل از جمعیت هلال احمر، در همین راستا روز چهارشنبه در نیمه غربی هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، بوشهر، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان و خوزستان احتمال بارش شدید و وزش تندباد وجود دارد.

همچنین روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیر‌ها وجود دارد.

در روز جمعه نیز در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز بارش شدید باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر همین اساس سازمان امداد و نجات هلال احمر ضمن اعلام آماده‌باش به نیرو‌های امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

لازم به ذکر است؛ در روز‌های پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار