کد خبر: 1211861
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
زن سالخورده که میان شعله‌های آتش و دود در ساختمان مسکونی گرفتار شده‌بود، با تلاش آتش‌نشانان نجات پیدا کرد و آتش هم خاموش شد

جوان آنلاین: زن سالخورده که میان شعله‌های آتش و دود در ساختمان مسکونی گرفتار شده‌بود، با تلاش آتش‌نشانان نجات پیدا کرد و آتش هم خاموش شد.
به گزارش «جوان»، صبح روز گذشته آتش‌نشانان ایستگاه ۹۳ از حادثه آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان شهید نامجو با‌خبر و در محل حاضر شدند. مجید کریمی رئیس ایستگاه که در محل حاضر شده‌بود، گفت: آتش‌سوزی در طبقه دوم ساختمان چهار طبقه اتفاق افتاده‌بود و هنگام رسیدن آتش‌نشانان قسمت آشپزخانه شعله‌ور شده و دود و آتش به سرعت تمام فضای واحد مسکونی را فرا گرفته‌بود. آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه، همزمان با قطع برق و گاز و مجهز شدن به تجهیزات انفرادی اقدام به کشیدن یک رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی و عملیات مهار آتش‌سوزی را آغاز کردند که خوشبختانه توانستند در کمترین زمان ممکن آتش را مهار و خاموش کنند. گروه‌های دیگری از آتش‌نشانان هم به جست‌وجوی افراد احتمالی در آپارتمان پرداختند و موفق شدند زن ۶۰ ساله‌ای را که به طور معجزه‌آسا از آتش‌سوزی جان سالم به در برده‌بود، از ساختمان خارج کنند و به محیطی امن انتقال دهند. علت حادثه در دست بررسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار