کد خبر: 1211860
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
فرمانده کل انتظامی کشور:
خدا را شاکرم که امروز در جمع نورانی شما حضور یافتم و باید از شهدا تشکر کنیم، شهدایی که اجازه دادند ما برای آن‌ها محفل به پا کنیم و در محفلی که به پا شد، حضور یابیم و با گوش، شنوا و با چشم، بینای این مراسم باشیم و این در حقیقت اثر وجودی شهداست

جوان آنلاین: سردار رادان با بیان اینکه امنیت در سیستان و بلوچستان برقرار است، گفت: در حادثه راسک مأموران فارس و بلوچ، شیعه و سنی در راه تأمین امنیت مردم شهید شدند.
سرادر احمد‌رضا رادان پیش از ظهر دیروز دوشنبه دوم بهمن‌ماه در مراسم یادواره شهدای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: خدا را شاکرم که امروز در جمع نورانی شما حضور یافتم و باید از شهدا تشکر کنیم، شهدایی که اجازه دادند ما برای آن‌ها محفل به پا کنیم و در محفلی که به پا شد، حضور یابیم و با گوش، شنوا و با چشم، بینای این مراسم باشیم و این در حقیقت اثر وجودی شهداست.
فرمانده انتظامی کل کشور افزود: در روز‌هایی هستیم که حادثه راسک مردم ایران را مجدداً میهمان شهدا کرد؛ در حادثه‌ای که شیعه و سنی و فارس و بلوچ که در کنار هم برای تأمین امنیت مردم حضور داشتند با دشمن جنگیدند و به شهادت رسیدند؛ و در روز‌هایی که کرمان به پا خاست در راه قاسم سلیمانی و بعد هم حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان رخ داد. اثر وجودی شهدای ما این‌گونه می‌شود که هدیه اشک را بر چشمان ما میهمان آخرت ما کند.
سردار رادان در حاشیه یادواره شهدای فرماندهی انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران به حادثه راسک اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که قول داده بودیم فرزاندانمان تک‌تک متجاوزان در حادثه راسک را تعقیب کنند، همکاران ما توانستند با لطف خدا و اشراف اطلاعاتی تعدادی از این افراد را دستگیر کنند که اعترافات آن‌ها دال بر حضور در آن عملیات تروریستی بوده و همچنین گفتند که طراحی کرده بودند پایگاه را کاملاً متصرف شوند که با مقاومت جانانه مأموران پلیس مواجه شدند.
فرمانده فراجا تصریح کرد: در چند روز گذشته نیز در حوزه سراوان بچه‌های ما را مورد تهدید قرار دادند و مأموران ما چند روز طوفانی را با اشراف عملیاتی به مرحله اجرا گذاشتند و تعدادی تروریست را دستگیر کردند.
امروز امنیت در سیستان و بلوچستان به لطف خدا و تلاش مأموران انتظامی و سپاه برقرار است و تلاش داریم تمام تهدیدات را رفع کنیم.
شهادت ۷۷ نیروی پلیس از ابتدای سال تاکنون
سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳ هزار شهید انتظامی کشور اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون انتظامی کشور ۷۷ شهید در راستای تامین امنیت تقدیم نظام کرده است.
سردار محمدیان با اشاره به ۱۱ شهید مقر انتظامی راسک و چهار شهید حادثه تروریستی کرمان افزود: امروز شهر تهران مزین به تصاویر شهداست و یادواره شهدا امروز در مساجد و دستگاه‌ها برگزار می‌شود و حال و هوای شهر شهدایی شده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با گرامیداشت هزار و ۵۵۴ شهید انتظامی تهران بزرگ گفت: این یادواره مقدمه‌ای برای کنگره عظیم ۲۴ هزار شهید پایتخت است.
وی با بیان اینکه ۱۰۰ شهید ترور در فرماندهی انتظامی تهران داریم، خاطرنشان کرد: ۷۰۰ شهید تهران بزرگ شهید دفاع مقدس، مرزبانی و یگان ویژه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار