کد خبر: 1211625
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند، دریافتند لحظاتی قبل پسر جوانی با مرد سالخورده‌ای درگیر شده که در جریان آن، مرد سالخورده با چاقو زخمی و راهی بیمارستان شده و رهگذران هم پسر جوان را هنگام فرار دستگیر کرده‌اند

جوان آنلاین: پسر جوانی که در درگیری پدرش را به قتل رسانده بود، پس از دستگیری با اظهار پشیمانی به قتل اعتراف کرد.
به گزارش «جوان»، ساعت ۱۱ قبل از ظهر روز شنبه ۳۰ دی‌ماه امسال به مأموران پلیس تهران خبر رسید دو مرد در یکی از خیابان‌های کن سولقان درگیری خونینی را رقم زده‌اند.
وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند، دریافتند لحظاتی قبل پسر جوانی با مرد سالخورده‌ای درگیر شده که در جریان آن، مرد سالخورده با چاقو زخمی و راهی بیمارستان شده و رهگذران هم پسر جوان را هنگام فرار دستگیر کرده‌اند. بررسی‌های مأموران نشان داد درگیری بین پسر و پدری رخ داده که ابتدا پدر با یک دشنه ضربه‌ای به صورت پسرش می‌زند و او را زخمی می‌کند و در ادامه پسر جوان چاقویی از جیبش بیرون می‌آورد و پدرش را زخمی و راهی بیمارستان می‌کند.

قتل
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، تیم پزشکی اعلام کرد تلاش برای نجات مرد ۷۰ ساله نتیجه‌ای نداده و او بر اثر شدت خونریزی به کام مرگ رفته است.
بدین ترتیب با اعلام خبر قتل مرد سالخورده، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس جنایی وارد عمل شدند.
تیم جنایی در نخستین گام از قاتل تحقیق کردند و او در ادعایی گفت: پدرم بنگاه املاک داشت و وضع مالی‌اش خوب بود. از همان دوران کودکی پدر و مادرم با هم مشاجره لفظی داشتند. هر روز اختلاف آن‌ها بیشتر می‌شد تا جایی که حدود ۱۰‌سال قبل او من، مادر و برادران دیگرم را رها کرد و برای خودش خانه‌ای گرفت و تنها زندگی می‌کرد. یکی از برادرانم ازدواج کرد و برادر دیگرم برای زندگی به شهرستان رفت و من که فرزند آخر خانه بودم همراه مادرم زندگی می‌کردم. همه خرج و مخارج زندگی برعهده من بود و پدرم هیچ کمک‌خرجی به ما نمی‌داد. مدتی قبل مادرم بیمار شد و نیاز به درمان داشت، اما من با مشکل مالی روبه‌رو بودم، به همین دلیل از پدرم خواستم به ما کمک کند. ابتدا قبول نکرد، اما وقتی با اصرار من روبه‌رو شد قول داد به من و مادرم پول بدهد. چند باری مبلغ کمی کمک کرد، اما من برای درمان مادرم پول بیشتری نیاز داشتم و پدرم امروز و فردا می‌کرد.
روز حادثه برای گرفتن پول به سراغ پدرم رفتم. او داخل مغازه‌اش نشسته بود و وقتی وارد شدم و درخواست پول کردم با من درگیر شد. او با دشنه‌ای که همیشه در مغازه‌اش داشت ضربه‌ای به صورتم زد و مرا زخمی کرد. خیلی عصبانی شدم و دیگر چیزی نفهمیدم و نمی‌دانم چطور پدرم را با چاقو زدم. قصد قتل پدرم را نداشتم و الان که فهمیده‌ام او فوت کرده، خیلی پشیمان هستم.
متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار