کد خبر: 1210905
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

جوان آنلاین: دیوید کامرون با انتشار تصویری از این ملاقات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما به یک توقف فوری در غزه نیاز داریم تا اسرا را خارج و کمک‌های امدادی را (به این منطقه) منتقل کنیم.

وی افزود: سپس باید ببینیم آیا می‌توانیم این توقف را به یک آتش‌بس پایدار و بدون خصومت‌های بیشتر تبدیل کنیم.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی با حمایت تمام عیار کشور‌های غربی برای تلافی حملات غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» و توقف عملیات نیرو‌های مقاومت، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه‌انداخته و هزاران فلسطینی غیرنظامی را به شهادت رسانده است.

انگلیس و آمریکا از آغاز جنگ غزه با چشم‌پوشی از کشتار فلسطینی‌ها، حمایت تمام عیار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند. نخست وزیر انگلیس چندی پیش با بیان این ادعا که آتش‌بس فوری، نیرو‌های مقاومت فلسطینی را جسورتر می‌کند، به این شرط که حملات موشکی حماس متوقف و اسرای صهیونیستی آزاد شوند از آنچه «آتش‌بس پایدار» نامیده، اعلام حمایت کرده است.

وی با این حال از سوی افکار عمومی و به ویژه نمایندگان ارشد حزب حاکم این کشور تحت فشار فزاینده‌ای قرار دارد تا با اصلاح موضع لندن نسبت به تحولات فلسطین، از آتش‌بس دائمی در غزه و کمک به پایان بحران انسانی در این باریکه حمایت کند.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۲۴ هزار فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند. در همین حال برنامه جهانی غذا با انتشار گزارشی هشدار داده است که در صورت ادامه درگیری‌ها، غزه با قحطی روبرو خواهد شد.

رایزنی وزرای خارجه انگلیس و آمریکا درباره جنگ غزه

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار