کد خبر: 1210570
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
حجت الاسلام لرستانی گفت: طلاب واجد شرایط جذب در سپاه لرستان به دفاتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان‌های در سطح استان مراجعه کنند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام علی، مسئول امور روحانیون نمایندگی، ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در خصوص نحوه جذب و بکارگیری طلاب وظیفه به عنوان سرباز وظیفه در سپاه لرستان گفت: آن دسته از طلاب مشمول خدمت سربازی که دارای شرایط لازم زیر باشند، می‌توانند به عنوان سرباز طلبه در نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) مشغول به فعالیت شوند.

حجت الاسلام لرستانی گفت: داشتن حداقل مدرک تحصیلی سطح دو حوزه، تعهد داشتن به انجام امور محول شده به سرباز طلبه در مدت زمان خدمت سربازی، برخورداری از سلامت روحی و جسمی متناسب با انجام مأموریت‌های محول شده به سرباز طلبه، داشتن کد فعال در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، تعهد داشتن به رعایت شئونات روحانیت و طلبگی و ملبس بودن به لباس روحانیت از جمله شرایط جذب شرباز طلبه در سپاه لرستان است.

 وی افزود: آن دسته از طلاب واجد شرایط که قصد اعزام به خدمت سربازی را دارند، می‌توانند به دفاتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان‌های در سطح استان مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود راپس از تاییدیه‌های لازم، در سامانه نجاح مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه انجام دهند. 
لازم بذکراست در مراکز جذب سرباز طلبه، سربازان می‌توانند اقدام به دریافت کسری خدمت از طریق داشتن شرایط همچون متأهلی، داشتن فرزند و فعالیت‌های بسیجی نمایند، واز آن برای کاهش مدت زمان خدمت خودشان استفاده نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار