کد خبر: 1208985
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
شهردار تهران با بیان اینکه طرح «من شهردارم» زمینه امید گسترده‌ای را ایجاد کرده، گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و سیصد و 352 نفر نفر در این طرح ثبت نام کردند و نظر دادند که یک این رکورد فوق العاده است.

جوان آنلاین: علیرضا زاکانی شهردار تهران درباره تعداد ثبت نام در طرح «من شهردارم» گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و سیصد نفر در این طرح ثبت نام کردند و نظر دادند که یک این رکورد فوق العاده است.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۵۰ هزار نفر شرکت کردند که در نتیجه ۱۴۶۲ طرح انتخاب شد که که عمده آنها الان تمام شده است. فکر می‌کنم یک ماه پیش که مرور کردم ۱۸ طرح آن شروع نشده بود که تملک می‌خواست و آن هم گفتیم شروع کنند

زاکانی یادآور شد: کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند خودشان هم به نوعی به‌عنوان ناظر طرح هستند، لذا با توجه به این مسئله و همچنین اتمام عمده طرح ها، این یک زمینه امید گسترده‌ای را ایجاد کرده که بحمدالله می بینیم ۳۵۰ هزار نفر شرایط فعلی به بالای یک میلیون نفر مشارکت رسید است.

طرح «من شهردارم» چیست؟

مجید باقری معاون شهردار تهران اخیرا گفته بود: این طرح من در حقیقت طرح ابتکاری است که در شهرداری تهران با خواستگاه نخبگانی آغاز شده است و کانال های ارتباطی میان شهرداری تهران با شهروندان را افزایش می دهد. از این حیث الگوی «من شهردارم» از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی همچنین تأکید کرده بود که طرح «من شهردارم» با ایجاد بستر مشارکت مردم فضایی را فراهم می کند که شهروندان خود تعیین کنند چه پروژه ای برای محله آنها اولویت است و به این ترتیب شهرداری تهران توسط مردم در محلات برنامه ریزی می کند.

وی با تأکید بر اینکه پروژه های مطرح شده از سوی شهروندان از پراکندگی گسترده ای در مناطق شهر تهران برخوردار هستند، ادامه داده بود: پروژه ها به تناسب جمعیت محلات تهران تقسیم شده اند. در حقیقت الگوی «من شهردارم» محله ای است که در هر محله تعدادی پروژه را شامل می شود و در میان آنها پروژه های اجتماعی، عمرانی، زیرساختی و... با تنوع گسترده ای وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار