کد خبر: 1208622
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
آرسنال برای خروج از بحران می‌جنگد
جوان آنلاین: توپچی‌ها پس از سه ناکامی متوالی در لیگ امیدوارند در ورزشگاه امارات از سد لیورپول بگذرند و به این ناکامی پایان دهند. جدال آرسنال – لیورپول امشب در چارچوب دور سوم جام حذفی فوتبال انگلیس موسوم به FACUP برگزار می‌شود
شیوا نوروزی

جوان آنلاین: توپچی‌ها پس از سه ناکامی متوالی در لیگ امیدوارند در ورزشگاه امارات از سد لیورپول بگذرند و به این ناکامی پایان دهند. جدال آرسنال – لیورپول امشب در چارچوب دور سوم جام حذفی فوتبال انگلیس موسوم به FACUP برگزار می‌شود. تیم لندنی برای اولین‌بار پس از ۱۳۸ سال در خانه سفید می‌پوشد و شرایط خوبی هم ندارد. شاگردان میکل آرتتا با کسب نتایج ضعیف در باکسینگ‌دی، صدر جدول را از دست دادند و با ۴۰ امتیاز به رده چهارم سقوط کرده‌اند. آرسنال پس از توقف برابر لیورپول، دو باخت پی‌درپی مقابل وستهام و فولام متحمل شد و هفت امتیاز مهم را از دست داد. آرتتا، سرمربی آرسنال در مورد جذب بازیکن جدید در زمستان و ضعف شاگردانش در زدن ضربات آخر صحبت کرد: «از خرید در پنجره زمستانی استقبال می‌کنیم، اما تمرکزمان روی این است که بیشترین بهره را از بازیکنانی ببریم که در اختیار داریم. با باشگاه در ارتباط هستیم تا ببینیم که آیا گزینه‌ای در اختیار خواهیم داشت یا خیر. مسئله این است که ضربه زدن به توپ در لحظات سخت مسابقات بسیار دشوار و حساس است، اما می‌دانیم که باید در این زمینه پیشرفت کنیم و بکوشیم تا فرصت‌هایی را که داریم به گل تبدیل کنیم.»
قرمز‌های بندر، اما با روحیه‌ای بالا برای تداوم بخشیدن به نتایج درخشان خود لحظه‌شماری می‌کنند. لیورپول از غفلت دیگر مدعیان استفاده کرده و با ۴۵ امتیاز یکه‌تاز جزیره است. تیم یورگن کلوپ امشب بدون دو ستاره خود محمد صلاح و اندو به میدان می‌رود، چراکه این بازیکنان برای همراهی مصر و ژاپن در جام ملت‌های آفریقا و آسیا در تیم‌های کشورشان حضور دارند.
سرمربی لیورپول نیز برای پر کردن جای خالی دو ستاره‌اش برنامه دارد: «ژانویه واقعاً ماه عجیبی است، اما در نهایت همه چیز به برنامه‌ریزی و سازماندهی برمی‌گردد. از شلوغ‌ترین ماه‌هایمان است. شلوغ، اما نه دیوانه‌کننده مانند دسامبر که پنج بازی در ۱۳ روز انجام دادیم. پس از آن بازی برگشت مقابل آرسنال را هم در پیش داریم که اتفاق خوبی نیست. تغییر در همه بازی‌ها وجود دارد. نمی‌شود همه دیدار‌ها را با افرادی ثابت گذراند. مطمئناً هر تیمی نیاز دارد چند بازیکنش را برای تعدادی از بازی‌ها تغییر دهد. سخت‌ترین قرعه ممکن برای ماست و باید قوی‌ترین ترکیب از بازیکنانی که به نظرم توانایی بازی در بهترین شرایط‌شان را دارند، انتخاب کنم. اگر برای صلاح و اندو آرزوی موفقیت کنم دروغ گفته‌ام. امیدوارم تیم‌های مصر و ژاپن در مرحله گروهی حذف شوند، گرچه این غیرممکن است؛ امیدوارم سالم برگردند. مطمئنم در نبود آن‌ها راهی برای پر کردن جای خالی‌شان پیدا می‌کنیم. اندو بازیکن مهمی است و در خط هافبک باید یک بازیکن باکیفیت به جای او قرار دهیم. درباره صلاح باید چند ایده در خط حمله داشته باشیم و فقط گذاشتن یک بازیکن به جای او کافی نیست.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار