کد خبر: 1208023
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
رئیس صندوق رفاه دانشجویان با گرامیداشت روز مادر از برنامه‌ریزی‌هایی که در مسیر رفاه دانشجویان بخصوص برای مادران دانشجو انجام می‌شود، خبر داد.

جوان آنلاین: ولادت حضرت زهرا (س) باشکوه‌ترین روز برای زن و بهترین انتخاب برای بزرگداشت مقام زن است چرا که خداوند متعال الگوی کامل زنان و بشر را به ما معرفی کرده است.

به گزارش فارس، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن با مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره برنامه‌های این صندوق برای رفاه مادران دانشجو گفت‌وگو کردیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن تبریک این روز فرخنده به تمام مادران بخصوص مادران دانشجو، گفت: امیدوارم که دانشجویان با الگوگیری از حضرت فاطمه‌الزهرا (س) ادامه‌دهنده راه ائمه اطهار باشند و ما هم در این مسیر در تلاش هستیم تا امکانات رفاهی را برای دانشجویان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه چهار نوع وام تحصیلی،‌ ضروری، ودیعه مسکن و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را داریم که به دانشجویان تعلق می‌گیرد، اظهار داشت: وام ضروری در موارد محدودی مانند ازدواج، فرزندآوری یا دانشجوی نخبه یا کارآفرین بودن به دانشجویان تعلق می‌گیرد؛ همچنین سعی‌‌مان بر این است که در طرح قانون جوانی جمعیت نیز به آنچه قانون تعیین کرده عمل کنیم.

گنجی ادامه داد: ما برای امکانات رفاهی و کمک به دانشجویان وام ازدواج را در نظر گرفتیم و مبلغ برای زوج‌هایی که ثبت‌نام کردند، واریز شده است. در این میان برای مادران دانشجو هم وام فرزند‌آوری را فراهم کردیم که به ازای هر فرزندی که متولد می‌شود، مبلغ ۷ میلیون تومان را در اختیار مادران دانشجو قرار می‌هیم و برای پرداخت و ثبت‌نام این وام‌ها هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار